22/03/1399 - 17:50
چرا تماشای آنلاین فیلم بهتر از دانلود است؟
از دیرباز مردم به ناگزیر برای تهیه فیلم ها و سریال‌های مورد علاقه خود باید نسخه‌های فیزیکی را با هزینه گزاف و تخصیص فضایی برای نگهداری حجم زیادی از CD و DVD فراهم می‌کردند.

1606683296_1_0.gif

 آرشیو زیادی از این محصولات همانا، سازماند‌هی آن‌ها نیز در صورت علاقه به تماشای مجدد و پیدا کردن قسمت مورد نظر یک سریال از انبوه وسیع تعدادهای گسترده‌تر، معظل دیگری را برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کرد و یا دانلود غیرقانونی از وب سایت‌های مختلف برای دسترسی به فیلم‌ها ترویج یافت.
 اما در سال‌های اخیر و در کشورهای پیشرفته، پاسخ و راهکار شفافی برای تسهیل این موضوع ارایه شده است. به این صورت که به صورت آنلاین و با هر سرعت اینترنتی که دارید، با کیفیت انتخابی موردنظر خود می‌توانید از تماشای آنلاین به جای دانلود، بهره‌مند شوید.

مزایا و معایب دانلود فیلم و سریال

 درست است که با مراجعه به سایت‌های دانلود فیلم با تعداد بی‎‌شماری از انتخاب مواجهه می‌شویم و فیلم‌های متنوع با کیفیت‌های گوناگون قابلیت دانلود را فراهم می‌کنند اما یک نکته ناامیدکننده در این بین وجود دارد که از چشم نمی‌تواند پوشیده شود، به طور مثال در این قبیل‌ سایت‌ها کمتر یک محتوای مستند و قابل اتکا از خلاصه فیلم به چشم می‌خورد که بتواند کاربر را ترغیب و یا منصرف از دانلود کند و تا زمانی که وی زمان و ترافیک اینترنت خود را برای این موضوع هزینه نکند، نمی‌تواند متوجه شود که آیا این فیلم مناسب وی است یا خیر!

 اما از سوی دیگر این فیلم‌ها برای همیشه در ذخیره کامپیوتر و هارداکسترنال برای بازبینی مجدد باقی خواهند ماند که اگر فیلمی انقدر جذابیت داشته باشد که کاربر را برای تماشای مجدد فراخواند، می‌توان گفت که وظیفه خود را از نظر مخاطب‌پسندی به نحوی شایسته انجام داده است و احتمال پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات به مرور زمان وجود دارد.

معایب و مزایای تماشای آنلاین فیلم و سریال

 دسترسی به دنیایی از فیلم و سریال به صورت بی‌وقفه و تماشا در زمان‌های دلخواه، رویایی دور از انتظار  بود که به سبب تولد بسترهای تماشای آنلاین فیلم و سریال در بین مردم به خصوص همه‌گیر شدن آن در جامعه ایرانی، امکان دسترسی به دنیایی از فیلم، سریال و سرگرمی در منزل خود و در کنار خانواده و یا حتی در زمان‌های انتظار و سفر فراهم شده است و علاوه بر مشارکت در جمعی صمیمی و دلچسب از یک تفریح سالم و مشترک می‌توانند لذت ببرند.

 در تمام خانواده‌ها به صورت کلی، دغدغه مدیریت ترافیک مصرفی اینترنت و استفاده بهینه از آن، مطرح است و به این دلیل خیلی از افراد، لذت تماشای یک فیلم سرگرم‌کننده را برای رهایی از اضطراب روزمره، از خود دریغ می‌کنند چرا که این موضوع سدی‌ست برای پرداختن به تفریح‌های فرهنگی خصوصا در زمانی که امکان انتخاب از بین هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی به روز، که تنها در این بسترها قابلیت تماشای قانونی و رعایت حقوق صاحبین آثار، فراهم است.

هزینه تماشای آنلاین فیلم و سریال

 برای استفاده از سایت‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال (VOD) باید دو نوع هزینه پرداخت شود:

  • هزینه خرید اشتراک
  • هزینه ترافیک مصرفی

بهترین سایت‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال

 VOD سامانه درخواست آنلاین محتوای تصویری و صوتی است که در هر زمان و هر مکان استفاده تماشای فیلم و سریال را فراهم می‌کند و کاملا منعطف با نوع نیاز مخاطب و پاسخ‌گوی وی در این زمینه خواهد بود.

رسیدن به این رویا تنها با انتخابی صحیح حاصل می‌شود که یک تیر و چند نشان را در کنار یکدیگر به ارمغان می‌آورد. مشابه با امکانی که Netflix به عنوان یکی از VOD های نام آشنا برای کاربرانش فراهم کرده است علاوه بر آن Amazon Prime Video،HBO ، Vudu و غیره از این موارد هستند.
اما نماوا گزینه ایرانی برای ارایه امکانات جذاب بر بستر آنلاین، در کنار امکانات جذاب خود، دو نگرانی ذکر شده برای متقاضیان را به آسانی تسهیل کرده است که به عبارتی دریچه‌ای به سبک زندگی نو گشوده است که در ادامه به جزییات آن پرداخته می‌شود.

هزینه تماشای آنلاین فیلم در نماوا

 کاربران برای تماشای آنلاین فیلم و سریال از نماوا می‌بایست هزینه خرید اشتراک و هزینه ترافیک مصرفی را در نظر داشته باشند.

هزینه خرید اشتراک نماوا

  • اشتراک دو روزه: 9900 تومان
  • اشتراک یک ماهه: 25000 تومان
  • اشتراک سه ماهه: 60000 تومان
  • اشتراک شش ماهه: 110000 تومان
  • اشتراک یک ساله: 190000 تومان
  • اشتراک روزانه ویژه مشترکین همراه اول: 1000 تومان

در جشنواره‌های دوره‌ای نماوا بر اساس نوع نیاز و مصرف هر مخاطب همواره پیشنهادهای جذاب و مقرون به صرفه‌ای ارایه می‌دهد که کاملا دست را برای انتخاب آزاد می‌گذارد بلکه با خیال آسوده و بودجه‌ای اقتصادی در دسترس همه است.

هزینه ترافیک مصرفی نماوا

  • ترافیک مصرفی نماوا برای کاربران شاتل کاملا رایگان است.
  • ترافیک مصرفی برای کاربران ایرانسل، رایتل و ماهان‌نت در صورت خرید اشتراک نیم‌بها محاسبه می‌گردد.
  • ترافیک مصرفی برای کاربران ایرانسل، رایتل و ماهان‌نت در صورت عدم خرید اشتراک تمام‌بها محاسبه می‌گردد.
  • ترافیک مصرفی نماوا برای سایر اپراتورها نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

ایسوس

نظر شما چیست؟