28/10/1398 - 20:25
کدام هتل های بوشهر را برای اقامت انتخاب کنیم
بوشهر از زیباترین شهرهای بندری در جنوب کشورمان می‌باشد که وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و همچنین منابع عظیم نفت و گاز باعث شده است تا در تمام طول سال مسافران زیادی به این شهر سفر کنند. یکی از مهم‌ترین کارهایی که در سفرهای کاری و همچنین تفریحی به این شهر باید انجام داد، رزرو هتل است.

1606683296_1_0.gif

برای انتخاب بهترین گزینه در میان هتل های بوشهر، در ادامه سامانه رزرو هتل اقامت 24 نگاهی به امکانات و شرایط موجود در آنها خواهد داشت.

ویژگی های مهم در رزرو هتل های بوشهر

شهر بندری بوشهر که بخاطر احاطه شدن سه قسمت از آن با آب‌های خلیج فارس بیشتر شبیه به شبیه جزیره می‌باشد، علی‌رغم زیبایی‌های طبیعی و تاریخی زیادی که دارد، در آن خبری از هتل‌های لوکس و مجلل نمی‌باشد. از مهم ترین ویژگی‌هایی که در رزرو هتل‌های بوشهر با آن‌ها برخورد خواهید داشت، قیمت پایین هتل‌ها می‌باشد. هتل‌های این شهر حداکثر 3 ستاره داشته و به همین خاطر می‌توانند شرایط مناسبی را برای تجربه سفرهای ارزان فراهم کنند. البته لازم است بدانید که این هتل‌ها در عین ارزان بودن، از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و بخاطر فاصله کم با ساحل دریا شرایط ایده آلی را در طول اقامت برایتان فراهم خواهند نمود.

بهترین هتل های 3 ستاره بوشهر 

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

بهترین و پرطرفدارترین هتل در شهر بوشهر که به شدت مورد توجه مسافران این شهر قرار گرفته است، هتل جهانگردی دلوار می‌باشد. این هتل با سه ستاره و موقعیت مکانی عالی از بهترین گزینه برای برای اقامت در طول سفر می‌باشد. فاصله بسیار کوتاه با ساحل و بازار اصلی و بافت سنتی شهر بوشهر از جمله ویژگی های منحصر به فرد این هتل به شمار می‌روند. هتل دلورا بوشهر تنها 10 دقیقه تا بازار اصلی فاصله داشته و برای رفتن به بافت سنتی این شهر تنها 15 دقیقه با آن فاصله دارید.

نکته بسیار مهم در رزرو هتل دلوار بوشهر این است که در برخی از روزهای سال مانند تعطیلات نوروز، مدت زمان اقامتتان در آن حداقل سه شب باید باشد. در سایر روزهای سال می توانید برای تعداد روزهای کمتر نیز اتاق مورد نظر را رزرو کنید.

اتاق های این هتل شامل دو تخته، سوییت دو نفره، سوییت دو نفره لوکس، اتاق سه تخته و اتاق های چهار نفره می باشد. از جمله امکانات هتل دلوار بوشهر می توان به سرویس خواب، یخچال و تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت در اتاق و لابی، سالن بیلیارد، فضای سبز، پارکینگ، سالن اجتماعات با ظرفیت 50 نفر و رستوران اشاره نمود.

هتل پلاس بوشهر

از جدیدترین هتل‌های شهر بوشهر می‌توان به هتل پلاس اشاره کرد. این هتل که در لیست هتل‌های سه ستاره این شهر قرار دارد، از سال 1395 فعالیت خود را با امکانات عالی شروع نموده است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید و ساحل دریا داشته و به همین خاطر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اتاق‌های هتل شامل اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو نفره، اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره می باشد. در تمام این اتاق ها امکاناتی مانند سرویس خواب های تمیز، تلفن، یخچال و تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و مینی بار در دسترس می باشد.

از دیگر امکانات موجود در هتل پلاس بوشهر می توان به لاندری، کافی شاپ، رستوران، اینترنت در لابی، فروشگاه، کتابخانه و خدمات باربری اشاره نمود.

هتل ناکو بوشهر

برای تجربه اقامت در ساحل بسیار زیبای بوشهر، می توانید هتل ناکو را انتخاب کنید. این هتل که به تازگی و در سال 1398 فعالیت خود را شروع نموده است، از امکانات مطلوبی برخوردار می باشد. هتل ناکو بوشهر در مجموع دارای 6 طبقه و 20 اتاق می باشد که اتاق های آن شامل یک تخته، یک تخته رویال، دو تخته، دو تخته رویال، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می باشد.

علاوه بر وجود امکاناتی مانند یخچال و تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی و اینترنت در اتاق و لابی، ساحلی بودن آن یکی از اصلی ترین ویژگی های منحصر به فرد هتل ناکو به شمار می رود.

بهترین هتل های دو ستاره بوشهر

هتل سیراف بوشهر

در میان هتل های دو ستاره بوشهر، هتل سیراف بخاطر نوساز بودن و همچنین داشتن موقعیت مکانی مناسب و فاصله اندک با ساحل دریا طرفداران ویژه ای دارد. این هتل که در مجموع شامل 3 طبقه و 39 اتاق می باشد، از سال 1394 فعالیت خود را شروع نموده است. اتاق های این هتل شامل یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته می باشد.

در تمام اتاق های هتل سیراف به امکاناتی از قبیل یخچال، مینی بار، کمد لباس، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت و سیستم سرمایشی و گرمایشی دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید در لابی هتل از امکاناتی مانند ترانسفر رفت و برگشت، اینترنت، شبکه پخش فیلم، خدمات cip، خدمات باربری، کافی شاپ، رستوران، خدمات تهیه بلیط و اتاق چمدان استفاده کنید.

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

از دیگر هتل های مناسب برای تجربه سفر ارزان به بوشهر می توان به هتل آپارتمان پاسارگاد اشاره نمود. این هتل که فعالیت خود را از سال 1389 شروع نموده است، در مجموع دارای 5 طبقه و 30 اتاق می باشد که همگی در سطح مطلوبی از نظر تمیزی و امکانات قرار گرفته اند. این هتل در مرکز شهر بوشهر و در خیابان امام خمینی واقع شده است و به همین خاطر می توانید براحتی از آن به اسکله صیادی جفره بروید و دسترسی آسانی به فرودگاه داشته باشید.

سوییت های هتل آپارتمان پاسارگاد شامل سوییت دو نفره دبل، دو نفره توئین و سوئیت رویال چهار نفره می باشد. تراس، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، مینی بار با هزینه از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل می باشند که شرایط ایده آلی را با پرداخت هزینه اندک برایتان فراهم می کنند.

از دیگر هتل های ارزان و یک ستاره در شهر بوشهر می توان به هتل آپارتمان آسمان 1 و هتل آپارتمان هیرون اشاره نمود. برای رزرو هر یک از هتل های بوشهر و همچنین آشنایی بیشتر با امکانات و شرایط موجود در آنها، کافیست با سامانه رزرو اینترنتی هتل اقامت24 همراه باشید. رزرو آنلاین هتل های داخلی در بیش از 170 شهر در سراسر ایران و همچنین فراهم شدن امکان رزرو آنلاین هتل آپارتمان و اقامتگاه های بومگردی و تور ارزان کیش همگی با تخفیف های عالی و کاملا آنلاین در این سامانه فراهم شده است.

ایسوس

نظر شما چیست؟