08/08/1398 - 21:15
سمینار آشنایی با آخرین راهکارهای شرکت مهندسی اندیشه‌های برتر برگزار شد
شرکت مهندسی اندیشه‌های برتر، فعال در حوزه اتوماسیون صنعتی و شبکه‌ صنعتی و تامین کننده زیرساخت‌های امنیت شبکه‌ همانند سال‌های گذشته اقدام به برگزاری سمیناری جهت معرفی آخرین راهکارهای به‌کار گرفته شده در این صنعت کرد. این شرکت که نمایندگی دو کمپانی معتبر NEXCOM (تولیدکننده کامپیوترهای صنعتی) و Korenix (تولیدکننده تجهیزات شبکه صنعتی) است، این بار نیز میزبان جمع کثیری از کارشناسان و متخصصین صنایع گوناگونی از جمله خودروسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع دریایی، صنایع ریلی، صنایع غذایی، برق و الکترونیک، مخابرات و زیرساخت‌های ارتباطی بود.

1606683296_1_0.gif

در این همایش یک‌روزه که در هتل همای تهران برگزار شد، کارشناسان اعزامی از سوی دو شرکت تایوانی، آخرین محصولات و راهکارهای شبکه‌های صنعتی و سخت‌افزارهای امنیت شبکه تولید شده خود را به‌معرض نمایش گذاشته و پیرامون دستاوردهای نوین در عرصه بازار این محصولات به بحث و تبادل نظر پرداختند. در بخش دیگری از این همایش و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت مهندسی اندیشه‌های برتر و دانشگاه صنعتی شیراز در خصوص تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه اینترنت اشیا و با هدف توسعه فناوری روزآمد شبکه مطالبی در موضوع تولید نرم‌افزار مدیریت ترافیک شبکه‌های مبتنی بر نرم‌افزار (SDN) و نیز اینترنت اشیا (IoT) به حاضرین ارایه شد.

در پایان مراسم نیز به‌شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی حضور در سمینار یک‌روزه اتوماسیون صنعتی و شبکه‌های صنعتی اهدا شد. شرکت مهندسی اندیشه‌های برتر بنا دارد تا همچون پنج سال گذشته نسبت به تداوم برگزاری سمینارهای اثربخش سالانه اقدام کند و تلاش می‌کند تا در این مسیر از تجارب، نقطه نظرات و پیشنهادات بخش عظیمی از کارشناسان و نخبگان صنعت استفاده کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت:   www.mabco.co مراجعه فرمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟