کنون باریک‎ترین و سبک‎ترین دوربين سری M خود را معرفی کرد
EOS M100 مجهز به سنسور 24 مگاپیکسل و فوکوس خودکار Dual Pixel
شرکت کنون با معرفی EOS M100 موفقیت خود را در دنیای دوربین‎های دیجیتال کامل کرد. این دوربین از یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel برخوردار است و برای اولین بار در سطح دوربين‎های بدون آینه از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel استفاده می‎کند.

Canon EOS M100 از یک پردازنده DIGIC 7 برخوردار است که پیشرفت‎های زیادی از جمله ضبط ویدیو از 1080/30p به 1080/60p و عکسبرداری پشت سر هم 4 فریم در ثانیه را ممکن ساخته است. این دوربين امکانات وای‎فای به همراه NFC، صفحه نمایش لمسی متحرک 3 اینچ 1.03 مگاپیکسلی و فلاش باز شونده نسل قبل از خود را حفظ کرده است. امکان اتصال از طریق بلوتوث نیز فراهم است که امکان اتصال فوری بین دوربين و دستگاه موبایل را فراهم می‎کند. کنون می‎گوید این دوربين باریک‎ترین و سبک‎ترین نمونه از سری M است که تاکنون ارائه شده است.

EOS M100 قابلیت‎های مفید زیادی برای کاربران در هر سطحی از تخصص عکاسی به همراه دارد. برخی از این امکانات شامل موارد زیر است:

  • Video Mode: ضبط ویدیو Full HD 1080/60p و فیلم‎های زمان گریز خیره کننده تنها با فشردن یک دکمه یا استفاده از گزينه Hybrid Auto برای جدا کردن فریم‎ها از ویدیوی ضبط شده.
  • عکاسی مداوم: با عکسبرداری پشت سرهم با سرعت 4 فریم در ثانیه لحظه‎های به یاد ماندنی را از دست نخواهید داد.
  • ISO Range: طیف 100-25,600 ISO به شما کمک می‎کند تا تصاویر شفاف را حتی در نور کم خلق کنید.
  • In-Camera RAW: به کاربران اجازه می‎دهد تا یک عکاسی کامل RAW را تجربه کنند.
  • Self-Portrait Mode: با استفاده از یک صفحه LCD قابل چرخش 180 درجه سلفی‎های زیبا بگیرید و روشنایی، فوکوس و سایر گزینه‎های افزایش کیفیت را به راحتی تنظیم کنید.

Canon M100 در دو رنگ سفید و سیاه عرضه خواهد شد و انتظار می‎رود تا ماه اکتبر به همراه لنز 15-45mm F3.5-6.3 IS STM به قیمت 600 دلار، یا با لنز 15-45mm and 55-200mm F4.5-6.3 IS STM به قیمت 950 دلار روانه بازار شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟