پی‌سی جیبی منحصربه‌فرد برای اهداف کسب‌وکار
مینی پی‌سی جدید توشیبا به باتری داخلی مجهز است
توشیبا یک پی‌سی جدید مینیاتوری طراحی کرده که به‌آن "داینااج موبایل مینی پی‌سی" گفته می‌شود. با این‌که، پیش از این هم پی‌سی‌های مینیاتوری دیگری به بازار معرفی شده، اما محصول توشیبا دارای مشخصات فنی فوق‌العاده با قیمت منصربه‌فرد است.

1606683296_1_0.gif

اندازه این پی‌سی 16.5x8.3x2سانتی‌متر و وزن کلی آن کمتر از 312 گرم است. این محصول نسبت به سایر رقبای خود یک برتری چشم‌گیر دارد: باتری. در طراحی مینی پی‌سی توشیبا یک باتری هم گنجانده شده تا بتوان آن‌را به‌راحتی و بدون مشکل از نمایشگر جدا کرد و به نمایشگری که در جای دیگر قرار دارد وصل کرد.

مطلب پیشنهادی

امکان شناسایی زودهنگام آلزایمر با انجام تست ساده بینایی چشم
شاید در آینده نزدیک شاهد روش درمان آلزایمر باشیم

این کامپیوتر دسکتاپ توشیبا به‌قدری کوچک است که داخل جیب یا کیف جا می‌گیرد و مانند لپ‌تاپ خاصیت پرتابل دارد. هرچند که در این‌جا خبری از نمایشگر و کیبورد نیست. مشخصات سخت‌افزاری داینااج موبایل مینی پی‌سی، پردازنده نسل ششم سری Core اینتل و سیستم‌عامل ویندوز 10 پرو است.

محصول تازه توشیبا مخصوص مقاصد و اهداف کسب‌وکار طراحی شده است. ولی به‌گفته توشیبا هر کسی بر حسب نیاز خود می‌تواند از آن استفاده کند. محتمل‌ترین کاربردهای این مینی پی‌سی در تابلوها و علائم دیجیتال، و راه‌اندازی کیوسک‌های اینتراکتیو است. توشیبا برای شرکت‌هایی که از نرم‌افزار Intel Unite استفاده می‌کنند یک نسخه دیگر طراحی کرده که داینااج نام دارد و به Intel Unite مجهز است. طبیعی است که این نسخه نسبت به نسخه دیگر قیمت بالاتری دارد.

باتری لیتیوم-یون این مینی پی‌سی به آن کمک می‌کند تا حتی زمانی که به منبع انرژی متصل نیست روشن باشد. دکمه‌های ناوبری و Enter به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال یک دستگاه جانبی در داخل نرم‌افزار حرکت کنند. از دیگر مشخصات این سخت‌افزار جالب 16 گیگابایت رم، گرافیک اینتل اچ‌دی، پردازنده اینتل Core M و وای‌فای/بلوتوث است.

انواع پورت‌ها روی این دستگاه درنظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به microSD، USB 3.0، USB-C و پورت صدا اشاره کرد. در کنار این دستگاه، یک ماوس و کیبورد وایرلس به‌همراه آداپتر مسافرتی برای پورت USB-C هم ارائه می‌شود. این پی‌سی با قیمت 619.99 دلار به بازار عرضه شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟