آخرین پردازنده اینتل؛ گرافیک GTX 1070 و کلکسیونی از پورت‌ها در یک پکیج بسیار کوچک
مینی پی‌سی گیمینگ جدید زوتاک برای بازی‌های واقعیت مجازی معرفی شد
معمولا وقتی صحبت از پی‌‌سی‌های گیمینگ می‌شود انتظار ماشین‌های عظیم‌الجثه با LEDهای پر زرق‌وبرق را داریم. اما شرکت زوتاک با معرفی جدیدترین محصول خود به‌نام Zbox Magnus En1070K نشان داد که لزوما همیشه این اتفاق نمی‌افتد.

1606683296_1_0.gif

دستگاه Magnus EN1070K  که اوایل ماه جاری میلادی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد، جدیدترین عضو خانواده دسکتاپ‌های مینیاتوری این شرکت از سری Zotac E است. اندازه این پی‌سی به ابعاد 21x20 سانتی‌متر است. پس فقط کمی نسبت به دستگاه مک مینی بزرگ‌تر است.

مطلب پیشنهادی

ایستگاه بازی مجازی
آیا سونی می‌تواند موفقیت پلی‌استیشن را با واقعیت مجازی هم تکرار کند؟

اما گول جثه کوچک آن را نخورید چون قدرت‌های فوق‌العاده شگفت‌آوری در داخل آن نهفته شده است. از نکات بارز این مینی پی‌سی برخورداری از پردازنده نسل فعلی اینتل یعنی Kaby Lake Core i5؛ پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1070؛ تا 32 گیگابایت رم؛ و اسلات M.2 SSD و شکاف مخصوص درایو 2.5 اینچی ساتا برای فضای حافظه داخلی است.

این دستگاه از نظر پورت هم چیزی کم ندارد: دو پورت USB 2.0؛ دو پورت USB 3.0؛ یک پورت USB 3.1 Type-A؛ یک پورت USB-C؛ یک اسلات کارت SD؛ دو پورت شبکه؛ دو پورت HDMI و دو پورت گرافیک. پس همان‌طور که می‌بینید این مینی پی‌سی کلکسیونی از پورت‌های مختلف را در اختیار کاربر می‌گذارد.

شرکت زوتاک هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای زمان عرضه این دستگاه به بازار و هم‌چنین قیمت مصرف‌کننده اعلام نکرده است؛ اما با توجه به این‌که نسل قبلی این محصول با پردازنده اسکای‌لیک اینتل 1500 دلار قیمت داشت؛ مدل جدید هم باید قیمت تقریبا یکسانی داشته باشد. البته قیمت نهایی با توجه به ظرفیت هارد دیسک؛ SSD و رمی که برای آن استفاده می‌شود متفاوت است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟