ضبط عکس سه بعدی و با کیفیت دوربین‌های DSLR
زد‌تی‌ای اسمارت‌فونی با دوربین دوگانه و عکس‌برداری سه‌بعدی معرفی کرد + گالری عکس
کمپانی زد‌تی‌ای (ZTE) گوشی هوشمند جدید و منحصر به فرد خود را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد. این گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8 نام دارد و به دوربین دوگانه‌ای مجهز است که قابلیت عکسبرداری سه بعدی را ارائه می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی این اسمارتفون داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت زد‌تی‌ای در جراین نمایشگاه CES 2017 از گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند یک ویژگی جالب و منحصر به فرد را شامل می‌شود. این ویژگی مربوط به دوربین دوگانه آن است. دوربین دوگانه گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8 از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است و بنا به ادعای کمپانی زد‌تی‌ای قادر به ضبط عکس‌های سه بعدی خواهد بود. البته باید اشاره داشت که عکس‌های سه بعدی این گوشی با ترکیب عکس‌های عادی به وجود می‌آیند.

مطلب پیشنهادی

تلویزیون شفاف ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 + عکس
آیا تلویزیون‎های آینده شبیه به پنجره‎های شفاف خواهند بود؟

همچنین شرکت زد‌تی‌ای اشاره داشته که کیفیت عکسبرداری دوربین اصلی گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8 فوق‌العاده بوده و تقریبا کیفیتی مشابه با کیفیت عکسبرداری دوربین‌های DSLR در حالت ماکرو (Macro Mode) را ارائه می‌کند. از آنجایی که هنوز شانس استفاده و بررسی این گوشی هوشمند را نداشته‌ایم، نمی‌توانیم دریابیم که ادعای شرکت زد‌تی‌ای تا چه اندازه واقعیت دارد! با این حال دوربین گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8 جالب‌ترین مشخصه این محصول به شمار می‌رود.

گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8 از نمایشگری 5.2 اینچی بهره می‌برد که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. در زیر نمایشگر این گوشی دکمه فیزیکی هوم (Home) آن قرار دارد که نقش اسکنر اثر انگشت کاربر را هم ایفاء می‌کند. دستگاه از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه 2 و 3 گیگابایتی می‌شود که هر یک به ترتیب از حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت بهره می‌برند. سیستم روی چیپ (SoC) به‌کاررفته در گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8، تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام با پردازنده مرکزی 64 بیتی و هشت هسته‌ای است. باتری دستگاه هم ظرفیت 2730 میلی آمپر ساعتی دارد.

سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8، اندروید 7.0 نوقا بوده و رابط کاربری اختصاصی زد‌تی‌ای با نام Mifavor 4.2 در کنار آن راه‌اندازی شده است. شرکت زد‌تی‌ای اشاره داشته که ابعاد بدنه این گوشی 148.4 در 71.5 در 7.7 میلی‌متر است. قرار شده که این گوشی هوشمند در رنگ‌های رزگلد، خاکستری تیره، نقره‌ای و طلایی روانه بازار شود. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گوشی هوشمند زد‌تی‌ای Blade V8 ارائه نشده است، اما عرضه آن از ماه فوریه آغاز می‌شود.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‎‎‎‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟