جیونی M2017 با رم 6 گیگابایتی و نمایشگر QHD معرفی شد
این گوشی لوکس چینی باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری دارد!
شرکت جیونی (Gionee) به طور رسمی از گوشی هوشمند جیونی M2017 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند منحصر به فرد از رم 6 گیگابایتی و نمایشگر QHD بهره می‌برد و یک باتری قدرتمند 7000 میلی آمپر ساعتی را به همراه دارد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند داشته باشیم.

شرکت جیونی M2017 به صورت رسمی از گوشی جدید و قدرتمند خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند ظاهری منحصر به فرد دارد و بسیار زیبا است. بدنه این گوشی هوشمند از مواد تمام فلزی تشکیل شده، اما ظاهر آن به گونه‌ای است که شبیه به چرم به نظر می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند توسط کریستال سافایر (Sapphire) پوشانده شده و حالتی خمیده دارد.

مطلب پیشنهادی

تاخیر عرضه گلکسی اس 8 و تجهیز احتمالی آن به رم 8 گیگابایتی!
مروری بر شایعات اخیر مرتبط با پرچمدار سامسونگ

نمایشگر گوشی هوشمند جیونی M2017 از نوع آمولد (AMOLED) است و وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا به اصطلاح QHD را ارائه می‌کند. ضمنا صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5.7 اینچی است. این محصول به رمی 6 گیگابایتی مجهز بوده و سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 653 در آن به‌کار گرفته شده است. پردازنده مرکزی این تراشه هشت هسته‌ای و 64 بیتی بوده و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 510 است. گوشی هوشمند جیونی M2017 از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه مختلف 128 و 256 گیگابایتی می‌شود، اما اشاره‌ای به پشتیبانی این محصول به حافظه جانبی نشده است.

دوربین اصلی گوشی هوشمند جیونی M2017 از دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است و چراغ فلش LED اختصاصی برای آن ارائه می‌شود. دوربین سلفی گوشی جیونی M2017 هم از یک سنسور 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده روی این محصول هم اندروید 6.0 مارشمالو است و رابط کاربری Amigo OS 3.5 هم در کنار آن نصب خواهد بود. علاوه بر ظاهر منحصر به فرد، ظرفیت باتری گوشی جیونی M2017 هم یکی دیگر از ویژگی‌های خاص آن است. باتری این گوشی 7000 میلی آمپر ساعتی است. ضمنا دستگاه از نسخه 3.0 تکنولوژی شارژ سریع کوالکام (Qualcomm Quick Charge 3.0) پشتیبانی می‌کند.

شرکت جیونی اشاره داشته که باتری گوشی هوشمند جیونی M2017 توان بسیار بالایی دارد و می‌تواند از 25 ساعت پخش ویدیوی مداوم پشتیبانی کند. زیر صفحه نمایش این گوشی اسکنر اثر انگشت آن واقع شده است و دستگاه از اتصال LTR 4G پشتیبانی می‌کند. ضخامت بدنه گوشی هوشمند جیونی M2017 معادل با 10.78 میلیمتر است و وزن آن 238 گرم خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکلی و طلایی روانه بازار می‌شود. شرکت جیونی اعلام کرده که گوشی هوشمند جیونی M2017 را در دو مدل مختلف با عناوین Standard Edition به معنای "نسخه استاندارد" و Exclusive Edition به معنای "نسخه انحصاری"روانه بازار خواهد کرد.

متاسفانه اطلاعات دقیقی در مورد تفاوت نسخه‌های نامبرده شده ارائه نگردید است. شرکت جیونی عنوان داشته که نسخه استاندارد گوشی هوشمند جیونی M2017 با قیمت 1007 دلار قابل خرید است و نسخه انحصاری آن با قیمت 2446 دلار به فروش می‌رسد. بنابراین گوشی هوشمند گوشی هوشمند جیونی M2017 به هیچ عنوان محصول ارزان قیمت و مقرون به صرفه‌ای نیست و قیمتی نجومی را به همراه دارد. گوشی جیونی M2017 در واقع یک محصول لاکچری به شمار می‌رود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟