مروری بر شایعات اخیر مرتبط با پرچمدار سامسونگ
تاخیر عرضه گلکسی اس 8 و تجهیز احتمالی آن به رم 8 گیگابایتی!
طی چند روز گذشته شایعاتی در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) منتشر شد. در این مقاله قصد داریم که مروری بر جالب‌ترین و داغ‌ترین این شایعات داشته باشیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

بدون تردید گلکسی اس 8 سامسونگ یکی از محصولاتی است که همگی ما برای معرفی آن لحظه‌شماری می‌کنیم. این گوشی هوشمند باید به قدری جذاب و قدرتمند باشد که کابوس انفجارهای فبلت گلکسی نوت 7 را از خاطر کاربران ببرد. طی چند روز اخیر شایعات متنوع و متعددی در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شد، از اینرو ما تصمیم گرفتیم که در این مقاله مروری بر داغ‌ترین این شایعات داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی

هر آنچه در مورد ال‌جی جی 6 می‌دانیم + عکس
مروری بر مشخصات احتمالی پرچمدار 2017 ال‌جی

اولین موضوع مربوط به احتمالا عرضه نسخه از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ با تجهیز به صفحه نمایش 6 اینچی می‌شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه‌ای از پرچمدار سال 2017 خود را به نمایشگری بزرگ و 6 اینچی مجهز کند و احتمالا آن را با نام گلکسی اس 8 پلاس روانه بازار سازد. بنابراین این گوشی هوشمند می‌تواند تا حد زیادی نیازهای علاقمندان به سری محصولات گلکسی نوت را برطرف نماید. گفته می‌شود که نمایشگر این محصول بیش از 90 درصد مساحت پنل جلویی آن را در بر می‌گیرد و قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر را دارد.

مسئله بعدی مربوط به تجهیز احتمالی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ به رم 8 گیگابایتی می‌شود. ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته که به منظور منحصر به فرد کردن پرچمدار سال 2017 خود آن را به رم 8 گیگابایتی مجهز سازد. با این حال صحت این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی سامسونگ به تایید نرسیده است. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر احتمال تجهیز گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ به حافظه داخلی 256 گیگابایتی هم منتشر شده است که البته موضوع دور از انتظاری به نظر نمی‌رسد چرا که شایعات متعددی از این امر خبر داده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، احتمالا گوشی هوشمند گلکسی اس 8 به دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) اختصاصی سامسونگ هم مجهز می‌شود که ظاهرا دارای دو جنسیت مذکر و مؤنث بوده و به ترتیب بیکسبای (Bixby) و کسترا (Kestra) نام دارد. همچنین این گوشی از رابط کاربری اختصاصی اکسپرینس یو‌آی (Experience UI) سامسونگ هم بهره‌مند می‌شود. همچنین احتمالا مانند گذشته، نسخه اختصاصی از گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 835 روانه بازار می‌شود. حال گزارش‌های جدیدی در رابطه با این تراشه هم منتشر شده که جالب توجه هستند.

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا عرضه تراشه اسنپدراگون 835 با محدودیت و تاخیر خاصی مواجه می‌گردد و به این سبب ممکن است عرضه گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ هم با تاخیر همراه شود. ظاهرا گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ تنها محصولی نیست که تحت تاثیر تاخیر عرضه تراشه اسنپدراگون 835 قرار خواهد گرفت، بلکه گوشی‌های هوشمند دیگری همچون شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) هم به سرنوشت مشابهی دچار می‌شوند. با وجود تمام این تفاسیر هنوز شرکت سامسونگ در قبال این موضوع اطلاعات دقیقی ارائه نکرده و به شدت سعی دارد که از فاش سازی مسائل مرتبط با گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ ممانعت به عمل آورد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟