قیمت پایه‌ای این گوشی فقط 105 دلار است!
گوشی ردمی 4 شیائومی در دو نسخه مختلف معرفی شد
سرانجام شاهد معرفی رسمی گوشی هوشمند ردمی 4 شیائومی (Xiaomi Redmi 4) از سوی این شرکت چینی بودیم. گوشی هوشمند نامبرده شده در دو نسخه مختلف روانه بازار می‌شود و قیمت نسخه پایه‌ای آن تنها 105 دلار در نظر گرفته شده است. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فنی گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 داشته باشیم.

چندی وقتی بود که شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 منتشر می‌شد. آخرین خبر غیر رسمی مربوط به این گوشی هوشمند را می‌توانید در مقاله "شیائومی ردمی 4 با تراشه اسنپدراگون 625 معرفی می‌شود" مطالعه کنید. حال شیائومی به طور رسمی از این گوشی هوشمند پرده‌برداری کرده است.

مطلب پیشنهادی

فبلت هوآوی میت 9 رسما معرفی شد + گالری عکس
با پرچمدار جدید سری فبلت‌های هوآوی آشنا شوید

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 یک محصول مقرون به صرفه است که از بدنه‌ای تمام فلزی بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی و درست در زیر لنز دوربین اصلی آن یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است. این محصول از نظر تنوع رنگی شامل رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای می‌شود. صفحه نمایش این محصول 5 اینچی است و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا به اصطلاح فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر آن در حدود 441 پیکسل در هر اینچ است.

ردمی 4 شیائومی

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، شیائومی گوشی هوشمند ردمی 4 خود را در دو نسخه مختلف روانه بازار می‌کند. نسخه رده بالای این گوشی از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره‌مند بوده و به ترتیب از رم و حافظه داخلی 3 و 32 گیگابایتی بهره می‌برد. در سمت مقابل نسخه پایه‌ای و مقرون به صرفه این گوشی به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 430 کوالکام، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش‌فرض 16 گیگابایتی مجهز است.

هر دو نسخه از گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را دارند. همچنین هر دو نسخه از گوشی مورد نظر به یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی مجهز هستند که به احتمال زیاد توان بسیار خوبی را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد.

ردمی 4 شیائومی

دوربین اصلی گوشی شیائومی ردمی 4 زا یک سنسور 13 مگاپیکسلی با چراغ فلش LED اختصاصی بهره‌مند است و دوربین سلفی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و همچنین پشتیبانی از اتصال LTE 4G را دارد. شیائومی به طور پیش‌فرض سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو را در گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 نصب کرده و رابط کاربری اختصاصی این کمپانی با نام MIUI 8 هم در کنار آن پیاده‌سازی شده است.

ردمی 4 شیائومی

احتمالا اصلی‌ترین مسئله‌ای که در مورد گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد مربوط به قیمت آن است! شیائومی یک شرکت معروف در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه است و گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 هم مهر تایید دیگری برای این موضوع به شمار می‌رود. شیائومی رسما اعلام کرده که نسخه پایه‌ای گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 را با قیمت 105 دلار روانه بازار می‌کند و نسخه برتر آن با قیمت 133 دلار به بازار عرضه می‌شود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟