محصولی از خانواده گیگابایت
با کوله‌پشتی گیمینگ B3 Ultimate شرکت Aorus آشنا شوید
AORUS یک برند زیر مجموعه شرکت GIGABYTE است که به تولید تجهیزات مخصوص بازی‌های رایانه‌ای (گیمینگ) مشغول است. این شرکت به تازگی کیف مخصوص حمل نوت‌بوک‌های مخصوص بازی خود را برای حمل‌و‌نقل لپ‌تاپ‌هایی تا 14 اینچ معرفی کرده است.

حمل‌و‌نقل نوت‌بوک‌ها به خصوص از نوع مخصوص بازی، نیازمند یک کیف حرفه‌ای با قابلیت محافظت کامل از دستگاه است. به‌کار‌گیری مواد با کیفیت و ضربه‌گیر‌های قدرتمند در محل مناسب از ویژگی‌های یک کیف نوت بوک مناسب به‌شمار می‌روند. کیف B3 Ultimate Gaming با بهره‌گیری از طراحی هوشمندانه خود، فضای مخصوصی برای حمل هدست، آداپتور و ماوس نیز دارد. استفاده از پد محافظ در کیف AORUS B3 موجب شده تا نوت‌بوک و سایر تجهیزات را با اطمینان خاطر بیشتری حمل کنید.

با کوله‌پشتی گیمینگ B3 Ultimate شرکت Aorus آشنا شوید

به‌کارگیری نایلون 1680D به‌عنوان روکش روی بدنه کیف، قابلیت ضد آب را به کیف AORUS B3 بخشیده است. همچنین به‌کارگیری نایلون در بدنه کیف سبب کاهش وزن و سهولت در حمل‌ونقل آن می‌شود. وزن کیف B3 فقط 1070 گرم است که با توجه به ضدآب بودن، وجود فضای اختصاصی برای حمل تجهیزات جانبی و پدهای ضربه‌گیر، وزن قابل قبولی به‌شمار می‌رود. شرکت AORUS در استفاده از رنگ نارنجی در بدنه کیف بسیار محتاطانه عمل کرده تا ظاهر شیک و متانت آن حفظ شود تا در شرایط و مکان‌های مختلف قادر به استفاده از B3 Ultimate Gaming باشید.

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟