عضوی جدیدی از خانواده استریکس
کارت گرافیک STRIX GTX 1060 ایسوس رونمایی شد
پس از معرفی کارت گرافیکی‌های جدید از خانواده پاسکال توسط شرکت انویدیا، ایسوس این بار جدیدترین مدل از این خانواده را با مدل ROG STRIX GTX 1060 معرفی می‌کند. ROG STRIX نامی جدید در رده محصولات گیمینگ ایسوس است که به طور اختصاصی برای بازی طراحی و بهینه شده است.

1606683296_1_0.gif

شرکت ایسوس با استفاده از طراحی اختصاصی در خنک‌کننده، مدار تغذیه و PCB، فرکانس تراشه گرافیکی کارت گرافیک GTX 1060 را تا فرکانس 1873 مگاهرتز اورکلاک کرده تا به گزینه مناسبی برای استفاده و بازی در دنیای "واقعیت مجازی" تبدیل شود. برای ماندگاری هر چه بیشتر و پایداری در هنگام بازی و استفاده طولانی مدت، این کارت گرافیک در خط تولید اختصاصی و تمام خودکار Auto-Extreme تولید شده و با قطعات آن از استاندارد و کیفیت Super Alloy Power II بهره می‌برد. همچنین با کمک فناوری FanConnect مدیریت فن‌های کیسنیز برعهده کارت گرافیک قرار داده شده تا کنترل دما در کل سیستم، بیش از پیش بهتر گردد.

کارت گرافیک STRIX GTX 1060 ایسوس رونمایی شد

کارت گرافیک استریکس GTX 1060 مجهز به خنک کننده DirectCU III است که هیت پایپ‌ها به صورت مستقیم با تراشه گرافیکی در تماس هستند. این امر منجر به دفع سریعتر حرارت و هدایت آن به لوله‌های حرارتی و رادیاتور آلومینیومی می‌شود و در این مدل، خنک‌سازی نسبت به مدل مرجع بیش از 30 درصد بهتر عمل می‌کند. همچنین 3 فن ابداعی لبه‌دار که به فناوری "صفر دسیبل" (به معنی سکوت مطلق) مجهز هستند، در زمان بی کاری یا دمای کمتر از 60 درجه بی حرکت می شوند و خنک‌کننده به صورت Passive اقدام به خنک‌کردن کارت می‌کند.

کارت گرافیک STRIX GTX 1060 ایسوس رونمایی شد

برای شخصی‌سازی و جذاب‌تر کردن ظاهر سیستم هم فناوری Aura RGB ایسوس امکان انتخاب میلیون‌ها رنگ و شش جلوه بصری متفاوت در اختیار کاربر قرار داده است. علاوه بر موارد فوق، ایسوس برای ورود به دنیای واقعیت مجازی و لذت هرچه بیشتر از آن، درگاه‌های HDMI سازگار و مجزا در این کارت گرافیک تعبیه کرده تا خیال دوستداران بازی‌های ویدئویی از بابت بازی در دنیای واقعیت مجازی راحت باشد!

این کارت گرافیک توسط رابط HDMI با فناوری واقعیت مجازی سازگار است و گیمرها می‌توانند به راحتی و از طریق پورت HDMI، "هدست‌های واقعیت مجازی" خود را به کارت گرافیک متصل کرده و از تجربه شگفت‌انگیز واقعیت مجازی لذت ببرند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟