Mi5 تلفنی با قابلیت‎های بالا و قیمتی پایین
شیائومی‎ آخرین تلفن پرچم‌دار خود را رسما معرفی كرد + گالری عکس
شرکت شیائومی‎ همزمان طی مراسمی‎ در بیجینگ و بارسلونا به طور رسمی‎ آخرین دستگاه پرچمدار خود با نام Mi5 را معرفی كرد. Mi5 را می‎توان دنباله روی تلفن Mi4 که 18 ماه پیش عرضه شد، دانست.

1606683296_1_0.gif

این دستگاه یک تلفن هوشمند 5.15 اینچی Full HD با پردازنده Snapdragon 820 شرکت کوال‎کام و شامل حداکثر 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخيره سازی داخلی، یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ Qualcomm Quick، و بدنه‎ای است که شیائومی‎ نام آن را «شیشه و سرامیک سه بعدی» گذاشته است و حس و حال سنگ مرمر را به شما القا می‎کند. طراحی آن با قاب فلزی، صفحه شیشه‎ای در پشت و جلو و یک سنسور اثر انگشت که در دکمه home تعبیه شده است، بسیار شبیه Mi Note (عرضه شده در سال گذشته) و Galaxy Note 5 سامسونگ است و وزن آن تنها 129 گرم است. دوربين Mi5 نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسل IMX298  سونی به همراه تثبیت کننده نوری تصویر تشکیل شده و قادر به فیلم‎برداری با کیفیت 4K است. دوربين جلوی آن نیز 4 مگاپیکسل و مناسب گرفتن عکس‌های سلفی است. امکانات ارتباطی آن نیز شامل 4G+ — LTE Advanced با حداکثر سرعت 600 مگابيت در ثانیه (در صورت پشتیبانی اپراتور تلفن همراه) است. برای بهره‎مندی از تمام امکانات، قابلیت VoLTE نیز به این تلفن هوشمند اضافه شده است

این اسمارت‌فون از رابط MIUI شیائومی‎ در محیط آندرويد مارشمالو استفاده می‎کند و به‎روزرسانی آن به طور هفتگی توسط مجموعه شیائومی‎ انجام می‎شود. عرضه این تلفن از ابتدای ماه مارس و با شروع قیمت 306 دلار برای مدل‎های ابتدایی آغاز خواهد شد و تا قیمت 413 دلار برای نسخه نهایی پیش خواهد رفت. فراموش نکنید که رسم شیائومی‎ همیشه بر این بوده است که امکانات زیاد را با قیمت اندک در اختیار مشتری بگذارد. Mi5 در رنگ‎های مشکی، سفید و طلایی ارائه خواهد شد.

شیائومی‎ رشد انفجاری خود را از خانه یعنی بازار بزرگ چین و کشورهای آسیایی آغاز کرد، و هنوز تا ورود به بازار تلفن کشورهای اروپايی و آمریکای شمالی فرصت زیادی دارد. این شرکت روش فروش مستقیم و محدود بدون واسطه تلفن‎های خود از طریق وب‎سایت را در پیش گرفته است. شیائومی‎ دستگاه‎های خود را با قیمتی تقريبا نزدیک به هزینه تولید و سود کم عرضه می‎کند و چشم‌انداز اقتصادی آن از طریق ارائه خدمات در نظر گرفته شده است. سال گذشته، این شرکت با همین استراتژی بیش از 70 میلیون دستگاه تلفن را به فروش رساند و تقاضا برای محصولات جدید آن اغلب بیش از توان تولید این شرکت بوده است. اما با همه این اوصاف هنوز با وجود سایر رقبای چینی از جمله هواوی رشد این شرکت به کندی پیش می‎رود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟