عرضه زود هنگام پرچمدار بعدی سامسونگ در راستای شانس رقابت بیشتر با اپل
تغییر برنامه سامسونگ:در ژانویه منتظر Galaxy S7 باشید
بنا به گزارش‌های منتشر شده سامسونگ قصد دارد عرضه تلفن هوشمند پرچمدار بعدی خود را جلو بیاندازد. Galaxy S7 قرار است در ماه ژانویه و به منظور بالا بردن قدرت رقابت سامسونگ با اپل در بازار تلفن‎های تراز اول ارائه شود.

1606683296_1_0.gif

سامسونگ طراحی Galaxy S7 را در ماه سپتامبر به پایان رساند و در حال حاضر هنوز مشخص نیست اجرای تشکیل دهنده این تلفن چه چیزهایی است. جلو انداختن عرضه Galaxy S7 این گزینه را در اختیار مشتريان قرار می‎دهد تا جدیدترین پرچمدار تلفن‎های هوشمند را در روزهای آغازین سال جدید در اختیار داشته باشند. این حرکت را می‎توان به عنوان استراتژی جدید در بخش صنعت عظیم فناوری کره جنوبی در نظر گرفت که احتمالا امیدوار است چنین تغییری در زمان عرضه شانس فروش بیشتر این تلفن هوشمند در مقابل  iPhone 6S که ماه گذشته عرضه شد را بالا ببرد. این دو شركت برخی از محبوب‎ترين تلفن‎های دنیا را تولید می‎کنند و از قدیم بر سر تصاحب بازار تلفن‎های هوشمند با یکدیگر رقابت داشته‎اند.

اما این روزها سامسونگ در تنگنای بیشتری است. این اولین بار است که فروش سالیانه تلفن هوشمند این شرکت روند نزولی داشته است. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط محققان ترند فورس منتشر شد این هفتمین بار متوالی است که این شرکت کاهش سود را تجربه می‎کند، اگر چه انتظار می‎رود در ماه اکتبر میزان سود دهی آن رشد داشته باشد. عرضه Galaxy S6 در ماه مارچ نتوانست کسری درآمد این شرکت را احیا کند و حالا سامسونگ تصمیم گرفته با ارائه زود هنگام Galaxy S7 یک بار دیگر شانس خود را قبل از این که مشتريان به سراغ خرید آی‎فون بروند امتحان کند.

قبلا نیز سامسونگ هر از گاهی برای همزمانی با همایش‎های جهانی بزرگ فناوری مثل کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، زمان عرضه تلفن‎های هوشمند رده بالای خود (مثل سری Galaxy S و Galaxy Note) را جابجا کرده است. نمونه آن Galaxy S6 است که در ماه مارس رونمایی شد. اما امسال بر خلاف روند همیشگی طی سازماندهی یک رویداد مستقل در ماه آگوست Galaxy Note 5 عرضه شد که با نمایشگاه IFA برلین که در ماه سپتامبر برگذار شده بود مغایرت داشت.

طبق گفته الکترونیک تایمز، یک تغییر در برنامه زمانبندی شده ممکن است بتواند منجر به یک تغییر کلی در استراتژی عرضه تلفن‎های هوشمند در این شرکت شود. به جای عرضه تلفن‎های هوشمند در سه سطح قیمت متفاوت (تراز اول، سطح متوسط، و ارزان قیمت) این بار سامسونگ یک طبقه بندی چهارم را هم به تلفن هوشمند خود اضافه خواهد کرد که sub premium  نام دارد و این حق انتخاب را به مشتريانی می‎دهد که قصد تهیه کردن یک تلفن با کیفیت را دارند و از طرفی نمی‎خواهند هزینه خیلی زیادی را هم صرف خرید یک تلفن کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟