در راستای جلب مشتری و تشویق به ترک کامپیوترهای اپل
سیستم مک خودتان را به مایکروسافت بدهید و جایزه بگیرید
ویندوز 10 آن گونه كه انتظار می‎رفت موجب تقویت بازار سازندگان کامپیوتر شخصی نشده است. بر اساس گزارشات منتشر شده از گارتنر و IDC، فروش کامپیوتر شخصی در سه ماهه سوم سال مالی بین 7 تا 11 درصد کاهش داشته است و دلیل اصلی آن نیز رشد فراگير انواع سخت‌افزارهای جدیدی است که طی چند ماه اخیر تولید و به بازار عرضه شده‎اند.

1606683296_1_0.gif

از آنجا که ظاهرا دیگر گزینه‎ای برای جلب توجه مشتريان برای سازندگان باقی نمانده است. مایکروسافت با هدف تشویق کاربران به ارتقاء به یک کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‎تاپ جدید تحت ویندوز 10 اقدام به ارائه یک پیشنهاد جدید کرده است. این معامله به مصرف کنندگان در ازای ارتقاء لپ‎تاپ قدیمی‎ ویندوز خود با یک سیستم جديد 200 دلار پرداخت می‎کند. اما در صورتی که شما قصد داشته باشید اپل را ترک کرده و کامپیوتر مک خود را به ویندوز 10 تغییر دهید این شرکت مبلغ بیشتری نیز پرداخت می‎کند.

مطلب پیشنهادی: 5 دلیل برتری سورفیس پرو مایکروسافت بر آی‌پد پرو اپل

یک تبليغ جدید از مایکروسافت تحت عنوان Easy Trade Up به مشتريان این فرصت را پیشنهاد می‎کند تا در ازای فروش نوت‎بوک قدیمی‎ خود به مایکروسافت، یک سیستم جدید  ویندوز 10 خریداری کنند. سیستم‎های جديد ویندوز 10 واجد شرایط در این معامله شامل کامپیوترهای دسكتاپ، لپ‎تاپ و سیستم‎های دو منظوره می‎شوند که اولا از فروشگاه مایکروسافت خریداری ‎شوند و در ثانی حداقل 599 دلار قیمت داشته باشند.

این پیشنهاد مایکروسافت طی یک مدت زمان محدود انجام خواهد شد و در ازای دریافت یک لپ‎تاپ تحت ویندوز قدیمی ‎ 200 دلار به شما پرداخت می‎کند، که قطعا بهتر از بلااستفاده ماندن سیستم قدیمی‎ شما خواهد بود. اما اگر کاربری قصد داشته باشد مک‎بوک خود را با یک سیستم تحت ویندوز جدید تعویض کند، مایکروسافت به جای 200 دلار 300 دلار برای آن پرداخت می‎کند.

جزئیات منتشر شده در سایت مایکروسافت به شرح زیر است:

  1. خرید محصول: شما می‎توانید محصولات جدید واجد شرایط را در صفحه Qualifying Purchases مشاهده کنید. خریدها باید در بازه زمانی 14 تا 20 اکتبر 2015 انجام شود.
  2. درخواست آن‎لاین: به صفحه Trade Up Now مراجعه کنید. برای ثبت درخواست خود به این موارد نیاز خواهید داشت: تاریخ خرید، محل خرید، شماره رسید، شماره سریال محصول واجد شرایط جدید خریداری شده، یک تصویر از جعبه محصول جدید خریداری شده که به طور واضح شماره قطعه و سیستم عامل را نمایش می‎دهد، اطلاعات شخصی، اطلاعات پرداخت و رسید خرید محصول واجد شرایط جدید (شامل تولیدکننده، مدل و تعداد).
  3. ارسال لپ‎تاپ یا مک‎بوک قدیمی‎: تاییدیه دستگاه قابل پذیرش طی یک ای‎میل به اطلاع شما خواهد رسید. دستگاه قابل پذیرش باید ظرف مدت 30 روز پس از خرید شما ارسال شود.
  4. دریافت پاداش: مبلغ توافق شده ظرف 28 روز پس از دریافت تاییدیه پرداخت خواهد شد.

انجام چنین معامله‎ای برای کسانی که قصد ارتقاء به یک کامپیوتر جدید را دارند می‎تواند مناسبت و معقولانه باشد. پس اگر چنین قصدی دارید باید هر چه زودتر اقدام کنید چرا که محصولات جدید قابل معاوضه تنها تا پایان روز بیستم اکتبر در فروشگاه مایکروسافت قابل دسترس هستند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟