اپل باز هم رکورد زد
فروش 13 میلیونی اپل در اولین آخر هفته عرضه آی‎فون 6S
شرکت اپل طی خبری اعلام كرد که ظرف تنها سه روز (جمعه تا یک‌شنبه) از اولین عرضه تلفن‎های آی‎فون 6S و 6S Plus توانسته 13 میلیون دستگاه از آن‌ها را به فروش برساند.

بعد از فروش 10 میلیون آی‎فون دربازه زمانی یکسان در سال گذشته، این تعداد از فروش نشان دهنده یک رکوردشکنی بزرگ برای اپل است. موفقیت این بار اپل در حالی شکل گرفته است که بازار صنعت موبایل نیز گسترده‎تر شده است. بازاری که با وجود گسترش بیشتر، رقابتی را در پیش گرفته تا تلفن‎های ارزان‎تری را در اختیار مصرف كننده قرار دهد.

طی بیانیه‎ای مدیرعامل اپل، تیم کوک اعلام كرد: «چنین سرعتی در فروش آی‎فون 6S و 6S Plus به یک پدیده در تاریخ فروش تعطیلات آخر هفته اولین عرضه محصولات اپل تبدیل شده است.»

معمولا به دلیل تقاضای بیش از حد و بعضا افراطی برای آخرین مدل‎های آی‎فوون، فروش اپل در روزهای آغازین عرضه رقم بالایی را نشان می‎دهد، اما چنین آماری لزوما به معنای موفقیت بلند مدت یک محصول نیست. خبر معرفی یک آ‎‎ی‎فوون جدید، با طراحی نسبتا تازه به همراه اضافه شدن یک دوربين قدرتمندتر به همراه یک صفحه نمایش حساس به فشار که می‎توانست تعامل بیشتری با کاربر برقرار کند، کافی بود تا سیل مشتاقان منتظر سرازیر شدن در روزهای آغاز فروش باشد. یکی دیگر از دلایل موفقیت این فروش، تصمیم اپل برای عرضه همزمان این دستگاه‎ها در چین بود. سال گذشته اپل به دلیل دریافت نکردن به موقع مجوزهای قانونی نتوانست محصول خود را همزمان با عرضه اولین تعطیلات آخر هفته فروش در چین نیز ارائه کند. اما امسال این فروش علاوه بر چین در چندین کشور دیگر از جمله انگلستان، استرالیا، ژاپن، سنگاپور و فرانسه نیز به طور همزمان انجام گرفت.

اپل طی یک اطلاعیه دیگر اعلام کرده است که فروش این تلفن‎های جديد را از نهم اکتبر در چهل کشور دیگر از جمله روسیه، اسپانیا، ایتالیا، مکزیک و تایوان نیز آغاز خواهد کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟