با ارسال دعوت‌نامه‎های رسمی‎ RSVPمشخص شد
گوگل در مراسم 7 مهر چه غافل‌گیری‌هایی برای ما دارد؟
گوگل طی چند ماه گذشته درگیر مسائل بزرگی از جمله تغییر تشکیلات ساختاری و تاسیس شرکت مادر آلفابت و معرفی آندرويد 6.0. بوده است، شایعات و اخبار غیر رسمی درز پیدا کرده به بیرون هم که کم نیستند، محصولات جدید Nexus و حتی یک Chromecast جدید از جمله شنیده‎هایی هستند که این روزها دست به دست می‎شوند.

با وجودی که ما دقیقا نمی‎دانیم Mountain View چه چیزهایی را برای ما تدارک دیده است، اما لااقل از زمان آن با خبر هستیم: امروز این غول موتورهای جستجو دعوت‌نامه‌های رسمی‎ RSVP را توزیع کرد که حاکی از برگذاری یک رویداد در تاریخ بیست و نهم سپتامبر ( سه‌شنبه؛ 7 مهر) از ساعت 9 صبح در شهر سانفرانسيسكو بود.

مطلب پیشنهادی: نام نسخه بعدی آندرويد مارشمالو یا پاستیل پفی است

بنا بر اخبار منتشر شده غیررسمی‎، ما انتظار داریم در این کنفرانس علاوه بر معرفی رسمی ‎ Nexus 5X/Nexus 5 (نسخه 2015)  تولید شده توسط ال‎جی، شاهد معرفی Nexus بزرگ‌تر و پیشرفته‎تر هواوی نیز باشیم. عده زیادی بر این باورند که امسال خبری از یک تبلت جدید Nexus نخواهد بود. دیروز نیز از گوشه و کنار خبرهایی از حضور یک Chromecast تازه نفس جدید به گوش می‎رسید.

شایعه شده است که Nexus تولید شده توسط ال‎جی، از یک نمایشگر 5.2 اینچی، یک پردازنده Snapdragon 808 کوال‎کام، 3 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 و یک دوربين پشتی 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. گفته می‎شود دستگاه ساخت هواوی نیز شامل یک نمایشگر 5.7 اینچی 4k، یک پردازنده Snapdragon 810 کوال‎کام و 3 گیگابایت حافظه رم است. همچنین به نظر می‎رسد هر دو دستگاه مجهز به پورت USB Type-C و اسکنر اثر انگشت باشند.

هر چند امکان معرفی محصولات و خدمات بیشتر دیگری نیز در این رویداد وجود دارد، اما به نظر می‎رسد بیشتر تمرکز آن روی دستگاه‎های Nexus، قیمت گذاری و معرفی آندرويد 6.0 مارشمالو باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟