در کنفرانس کانکت 2018
مایکروسافت اولین پیش نمایش از Visual Studio 2019 را رونمایی کرد
در کنفرانس کانکت 2018 مایکروسافت خبرهای خوبی برای توسعه دهندگان داشت. بزرگترین آن رویداد رونمایی از پش نمایش Visual Studio 2019 بود که از هم اکنون توسعه دهندگان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

1606683296_1_0.gif

در زمان معرفی پش نمایش Visual Studio 2019 مشخص شد که اصلاحیه‌های زیادی از تغییرات رابط کاربری تا بهینه سازی‌های هوش مصنوعی در IntelliCode در این نسخه انجام گرفته است. همچنین مایکروسافت می‌گوید این نسخه از ویژوال استودیو به گونه‌ای طراحی شده است تا کار با پروژه‌های موجود در مخزن Git  سریع‌تر انجام شود.

اولین تغییری که شما متوجه آن خواهید شد یک پنجره شروع جدید است که زمانی که برای اولین بار Visual Studio 2019 را باز می‌کنید شاهد آن خواهید بود. این پنجره به شکلی طراحی شده تا با مخزن Git کار کند. فرقی نمی‌کند که این پروژه‌ها به صورت محلی ذخیره شده باشند یا در GitHub, Azure Repos و سایر مخازن دیگر ذخیره شده باشند. بعد از این که شما یک پروژه را باز کردید با تغییرات بیشتری در رابط کاربری مواجه خواهید شد که از آن جمله می‌توان به آیکون جدید، یک تم آب رنگ خوش ساخت و کلا یک رابط کاربری منظم و سرراست اشاره کرد.

تجربه جستجو در این نسخه جدید نیز با تحولاتی همراه بوده است و به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات، فرامین و گزینه‌های نصب را جستجو کنید. اصلاحات انجام گرفته برای جستجو به بخش دیباگینگ هم سرایت کرده است و امکان جستجو به پنجره‌های Autos, Locals و Watch نیز اضافه شده است.

حالا شما می‌توانید IntelliCode را با مخازن کد اختصاصی خود تعلیم دهید و امکان پیشنهاد رایج‌ترین الگوهای کدنویسی برای پروژه‌های خود توسط آن را بهبود بخشید. همچنین اگر از Visual Studio Live Share برای همکاری با سایرین استفاده می‌کنید، این قابلیت به طور پیش فرض در Visual Studio 2019 نصب شده است.

و سرانجام، علاوه بر معرفی اولین پیش نمایش Visual Studio 2019، مایکروسافت از  .NET Core 3  و اوپن سورس WPF، Windows Forms و WinUI نیز رونمایی کرد. هم اکنون سه فریم ورک Windows UX برای مشارکت با GitHub در دسترس هستند.  (WPFWindows FormsWinUI)

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟