آخر هفته با شبکه
گالری عکس: اتاق هتل پاناما مخصوص مسافرانی که عاشق گیم هستند
هتل پاناما برای جذب مسافرانی که عاشق گیم و گیمینگ هستند یک اتاق مخصوص تدارک دیده که به‌تمام سخت‌افزارها و وسایل مورد نیاز برای داشتن یک تجربه خوب از گیمینگ مجهز شده است. تمام وسایل این اتاق متعلق به‌شرکت Alienware است که در زمینه گیمینگ شهرت جهانی دارد. برای دیدن عکس‌های این اتاق جالب با ما همراه باشید.

اگر تا به‌حال به پاناما سفر نکرده‌اید، فصول بارانی این کشور معمولا از ماه می شروع و تا ماه دسامبر طول می‌کشد. اگر به گیم علاقه دارید و گمیر پی‌سی محسوب می‌شوید و احیانا در نظر دارید تا سفری به پاناما داشته باشید Aleinware امکانات رفاهی جالبی برای شما تدارک دیده است.

اتاق شماره 2425 در "هتل پاناما" منظره زیبای رو به ساحل دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. اما این اتاق دو تخت دارای امکانات دیگری هم هست: تلویزیون 4K OLED با سایز 65 اینچ، یک دستگاه پی‌سی Alienware که به پردازنده Core i7-7800 و کارت گرافیک GTX 1080Ti مجهز است، کنترلرهای ایکس‌باکس وان الیت، آکیلیس ریفت، یک لپ‌تاپ Aleinware به‌همراه مانیتور 34 اینچ الترا واید، صندلی مخصوص ریس، روشنایی تعاملی و یک کیف کوچک عجیب و غریب با لوگوی Alienware روی آن.

«آندره‌اس کورنگلد، مدیر توسعه کسب‌وکار هتل پاناما درباره این ابتکار جدید می‌گوید: "از زمانی‌که این هتل افتتاح شد، همواره یکی از اهداف اصلی ما ارائه خدمات نوآورانه و کاملا متمایز نسبت به‌سایرین بوده است و فراهم کردن این اتاق نشان‌دهنده علاقه و جدیت ما در راستای بهینه‌سازی امکانات جهت جذب بیشتر توریست چه از داخل و چه از خارج از کشور است."

این اتاق چند روز پیش آماده پذیرایی از مسافران شده و کرایه آن برای یک شب 349 دلار است. سیستم روشنایی روز تحت کنترل سیستم "افکت‌های Alienware" است و برای تطابق و سازگاری با تجربه شخصی کاربر بر اساس نوع گیم در حال اجرا تغییر می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی پی‌سی داخل این اتاق می‌توان به 32 گیگابایت حافظه DDR4 و هم‌چنین سیستم‌عامل ویندوز 10 نسخه Pro اشاره کرد. لپ‌تاپ تدارک دیده شده نیز دارای پردازنده Intel Core i7-7700HQ چهار هسته‌ای، 32 گیگابایت حافظه DDR4 و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1070 GU است.

خیلی جای تعجب نیست که این اتاق گیمینگ از مانتیور 34 اینچ Curien Alienware، ماوس Alienware Advanced، کیبورد مکانیکی Alienware Advanced و Alienware Pro برخوردار است.

برای دیدن و آشنایی بیشتر با محیط این اتاق گالری زیر را مشاهده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟