عرضه ویندوز 10 روی حافظه‌های فلش
ویندوز 10 رایگان است ولی نه به طور کامل رایگان!
در حالی‌که در ژانویه سال جاری میلادی مایکروسافت اعلام کرده بود، ویندوز 10 در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار دارندگان سیستم‌عامل ویندوز 7 و خانواده ویندوز 8 قرار خواهد گرفت و همچنین کاربران Windows Insider نسخه رسمی آن‌را به‌طور رایگان در اختیار خواهند داشت، اما مایکروسافت به‌طور رسمی خبر عرضه ویندوز 10 روی حافظه‌های فلش را تأیید کرد.

به‌نظر می‌رسد همه چیز با عرضه ویندوز 10 تغییر می‌کنند، اگر در گذشته ویندوز 10 را روی دیسک‌های نوری دریافت می‌کردید، اینک مایکروسافت ویندوز را روی حافظه‌های فلش به‌فروش می‌رساند. به‌نظر می‌رسد، مدل نصب ویندوز از روی دیسک کم کم به‌تاریخ خواهد پیوست.  آن‌چنان که سخن‌گوی این شرکت به سایت ون‌توربیت اعلام کرده است، مایکروسافت به غیر از برنامه‌های اعلام شده برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل‌های مورد استفاده کاربران، ویندوز 10 را روی حافظه‌های فلش نیز عرضه خواهد کرد. بنابر گفته‌های این سخن‌گو ویندوز Home به قیمت 119 دلار و ویندوز Professional به قیمت 199 دلار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. مایکروسافت همچنین به‌روزرسانی آنلاین و رایگان را برای دارندگان سیستم‌عامل‌های ویندوز 7 و بعد از آن در دستور کار خود قرار داده است.

ویندوز 10 همچنین سر و صدای زیادی در صفحه پیش فروش سایت آمازون به‌راه انداخته است. 

البته این احتمال وجود دارد که مایکروسافت گزینه‌هایی در ارتباط با عرضه ویندوز 10 روی DVD را در اختیار کاربران قرار دهد. البته سایت آمازون اعلام کرده است فروش ویندوز 10 روی حافظه‌های فلش از تاریخ 30 آگوست آغاز خواهد شد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟