دانلود کنید: تلگرام 4.7 با امکان مدیریت همزمان چند اکانت منتشر شد
تلگرام محبوب‌ترین اپ پیام‌رسان در ایران است و امکانات بسیار بیشتری نسبت به پیام‌رسان‌های پیش از خودش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در آپدیت جدید تلگرام امکان افزودن چند اکانت در اپلیکیشن افزوده شده که با این بروزرسانی کاربران دیگر به نصب اپ های شخص ثالث نیازی ندارند.

1606683296_1_0.gif

با هر نسخه جدید از تلگرام، یکی از ضعف‌های آن رفع می‌شود و حالا در این نسخه جدید هم تغییرات مثبت و بزرگی به چشم می‌خورد.

استفاده همزمان از چند اکانت در تلگرام

مهم‌ترین تغییر نسخه 4.7 تلگرام، امکان استفاده هم‌زمان از چند حساب کاربری است. به این ترتیب، کاربرانی که نیاز به دو حساب کاربری دارند، دیگر نیازی به استفاده از سایر اپ‌ها مثل موبوگرام نخواهند داشت. با این ویژگی شما می‌توانید تا سه حساب تلگرام را روی یک گوشی داشته باشید.

ریپلای سریع

ویژگی بعدی نسخه جدید تلگرام، امکان پاسخ‌دهی سریع است. حالا دیگر نیازی نیست پیام را لمس کنید و گزینه Reply را انتخاب کنید تا به یک پیام مشخص پاسخ دهید. برای این کار، تنها لازم است پیام را لمس کرده و آن را به سمت چپ بکشید تا ریپلای شود.

جلوگیری از همگام‌سازی خودکار مخاطبین

آخرین ویژگی مهم این نسخه از تلگرام، امکان هماهنگ کردن مخاطبان به صورت دلخواه است. در نسخه‌های قبلی خیلی از شما دیده بودید که برخی از مخاطبان که نیازی به آن‌ها نداشتید، حتی پس از پاک کردن دوباره به فهرست مخاطبان شما برمی‌گشتند. حالا این مشکل هم رفع شده است.

نظر شما راجع به تلگرام جدید چیست؟ آیا هنوز هم لازم است چیزی در آن تغییر کند؟

دانلود جدیدترین نسخه تلگرام از گوگل پلی استور

دانلود جدیدترین نسخه تلگرام از اپ استور

ایسوس

نظر شما چیست؟