18/09/1396 - 12:25
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از بهترین اینترنت موبایل تا 10 ثانیه جادویی!
در هفته ای که گذشت مطلب تحلیلی "مقایسه‌ی قیمت طرح‌های اینترنت همراه سه اپراتور اصلی ایران" پربازدیدترین مقاله سایت شبکه بود و مقالات آموزش و ترفند، بررسی پیام رسان سروش و راهنمای خرید در رده‌های بعدی مطالب پربازدید سایت شبکه قرار گرفتند. در ادامه نگاهی داریم به 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

مقایسه‌ی قیمت طرح‌های اینترنت همراه سه اپراتور اصلی ایران

با توجه به نیاز رو به افزایش مردم به خدمات و محتوای اینترنتی، ما بر آن شدیم که در این مقاله به مقایسه قیمت‌ طرح‌های اینترنتی ارائه شده توسط همراه اول، ایرانسل و رایتل پرداخته‌ایم تا ببینیم در هر رده قیمتی، صرفه با استفاده کدام اپراتور است.

ادامه مطلب


بهترین برنامه‌های شناسایی و رفع مشکلات وای‌فای در اندروید

اگر با وای‌فای روی دستگاه اندرویدی خود مشکل دارید و به درستی نمی‌دانید علت بروز مشکل کجاست و از طرفی وقت کافی برای بررسی راهکارهای مختلف را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم یکی از چهار برنامه‌ای که در ادامه مشاهده می‌کنید را مورد آزمایش قرار دهید تا مشکل وای‌فای شما به سرعت برطرف شود.

ادامه مطلب


بررسی پیام رسان سروش، یکی از گزینه‌های جانشینی تلگرام

با قوت گرفتن احتمال فیلتر شدن تلگرام، انبوه کاربران این پیام‌رسان باید برای رفع نیاز‌های ارتباطی خود به سایر اپ‌ها مهاجرت کنند. گزینه‌های پیش رو کم نیستند؛ اما اگر قرار باشد یک حرکت ریشه‌ای صورت بگیرد و تمام پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر شوند، کاربران مجبور به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی خواهند شد. یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های داخلی برای جانشینی تلگرام، اپلیکیشن پیام‌رسان سروش است.

ادامه مطلب


اپ ماشین حساب اندروید را تبدیل به‌مخفی‌گاه فایل‌ها و پوشه‌های مهم کنید

شما از اپ Calc بر روی گوشی خود چه استفاده‌ای می‌کنید؟ برای انجام محاسبات ریاضی؟ آیا می‌دانستید که می‌توانید فایل‌ها و پوشه‌های مهم خود را در داخل این اپ بر روی دستگاه‌های اندرویدی پنهان کنید؟ 

ادامه مطلب


10 ثانیه جادویی: چرا ریست کردن روتر بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند؟

اغلب کاربران از زمان خرید روتر تا زمانی که عمر مفید آن به سر می‌رسد بدون وقفه از روتر استفاده می‌کنند و تقریبا آن‌را به حال خود رها می‌کنند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که راه‌اندازی مجدد روتر باعث می‌شود یکسری از مشکلات برطرف شود. اما پرسشی که وجود دارد این است که چرا باید یک پروسه 10 ثانیه‌ای را به انتظار بنشینیم؟

ادامه مطلب


آموزش مخفی کردن عکس در آیفون بدون هیچ برنامه جانبی

سیستم عامل iOS قابلیت مخفی کردن عکس‌ها را بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی فراهم می‌کند. این قابلیت در آپدیت iOS 8 منتشر شد و هم اکنون هم در تمام نسخه‌های جدید این سیستم عامل قابل استفاده خواهد بود. در ادامه این مطلب به آموزش نحوه مخفی کردن عکس در آیفون بدون نیاز به نصب برنامه جانبی می‌پردازیم. 

ادامه مطلب


چرا گلکسی اس 8 پلاس بهترین گوشی اندرویدی بازار است؟

مدت نسبتا زیادی از عرضه دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ می‌گذرد و این دو گوشی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین اسمارتفون‌های اندرویدی بازار به شمار می‌روند. در این مقاله قصد داریم با ارائه دلایل قانع کننده ثابت کنیم که چرا گلکسی اس 8 پلاس بهترین گوشی اندرویدی فعلی موجود در بازار خواهد بود! 

ادامه مطلب


دو روش فوق‌العاده برای بازیابی عکس‌ها و ویدیوهای پاک شده در دستگاه‌های اندرویدی

یکی از دغدغه‌های دارندگان اسمارت‌فون و تبلت‌ها پاک شدن فایل‌های شخصی و باارزش به‌ویژه عکس‌ها و ویدیوها هستند. در این بین، راه‌کارهای مختلفی برای بازیابی این فایل‌ها ارائه شده‌اند. اما دو روشی که در زیر آورده شده، بهترین و ساده‌ترین روش‌های بازیابی کامل تمام فایل‌های پاک شده از روی دستگاه‌های اندرویدی هستند.

ادامه مطلب


نگاهی به بهترین تبلت‌های زیر یک میلیون تومان بازار

تبلت‌ها را می‌توان گجت‌هایی مابین لپتاپ و گوشی دانست. در ابتدای ظهور تبلت، شک و گمان‌های بسیاری در ارتباط با ماهیت و کارکرد آن وجود داشت؛ اما امروزه تبلت‌ها جای خود را در بین کاربران پیدا کرده‌اند و روز به روز با نوآوری‌های شرکت‌های سازنده، امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در راهنمای خرید حاظر نگاهی به بهترین تبلت‌های زیر یک میلیون تومان بازار خواهیم داشت.

ادامه مطلب


۱۱ برنامه‌ برتر دوربین که اجازه می‌دهند با اسمارت‌فون‌ به صورت حرفه‌ای عکس‌برداری و ویرایش کنید

آیا دوربین گوشی هوشمند شما اجازه می‌دهد DSLR را به شکل دستی کنترل کنید، تصاویر RAW را ضبط کنید، از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند، قادر است سلفی‌های قدرتمند را ضبط کند؟ ممکن است این‌گونه نباشد. با این‌حال شما این شانس را دارید تا همه موارد یاد شده را به همراه یکسری قابلیت‌های کاربردی یکجا و از طریق برنامه‌های ثالث در اختیار داشته باشید.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟