ترفندی جالب برای محافظت از اطلاعات مهم
اپ ماشین حساب اندروید را تبدیل به‌مخفی‌گاه فایل‌ها و پوشه‌های مهم کنید
شما از اپ Calc بر روی گوشی خود چه استفاده‌ای می‌کنید؟ برای انجام محاسبات ریاضی؟ آیا می‌دانستید که می‌توانید فایل‌ها و پوشه‌های مهم خود را در داخل این اپ بر روی دستگاه‌های اندرویدی پنهان کنید؟ برای آشنایی با این ترفند جالب مطلب زیر را دنبال کنید.

1606683296_1_0.gif

در این مقاله قصد داریم به‌شما ترفند جالبی را برای پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌های مهم در یک دستگاه اندرویدی آموزش دهیم. برای این‌کار نیاز به اپلیکیشن ماشین حساب، تنظیم یک گذرواژه و نهایتا فشردن دکمه "=" است. به‌همین سادگی!

همان‌طور که می‌دانید میلیاردها نفر در سراسر دنیا از اندروید استفاده می‌کنند. این پلتفرم بیش از هر پلتفرم دیگری از ویژگی‌ها و امکانات گوناگون استفاده می‌کند. شاید یکی از نیازهای بیشتر این کاربران پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌هاست. یکی از بهترین راه‌کارها در این زمینه استفاده از اپلیکیشنی به‌نام "Smart Hide Calculator" است. در واقع، این اپ می‌تواند حکم یک گاوصندوق را داشته باشد. جایی که می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های خود را ذخیره کنید.

چگونه از اپ Calculator در اندروید برای پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها استفاده کنیم

اپ "Smart Hide Calculator" یک برنامه کاملا کاربردی اما در عین حال کمی پیچیده است. وقتی گذرواژه را وارد کنید و سپس دکمه "=" را بزنید، واسطی برای شما به‌نمایش در می‌آید که می‌توانید از آن برای پنهان یا آشکار کردن تصاویر، ویدیوها یا فایل‌های مختلف بر روی کارت SD استفاده کنید. اگر دستگاه‌تان روت باشد حتی می‌توانید اپ‌ها را نیز پنهان کنید.

1- قبل از هر چیز، برنامه Smart Hide Calculator را دانلود و نصب کنید.

2- حالا برنامه را باز کنید. برای استفاده از آن نیاز به‌تنظیم گذرواژه دارید. از این گذرواژه برای باز کردن قفل فایل‌های مخفی استفاده می‌شود.

3- بعد از این‌که، گذرواژه را تأیید کنید، اپ ماشین حساب با تمام امکانات و قابلیت‌ها روی نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شود. 

4- تنها باید گذرواژه را وارد کنید و برای دسترسی به صندوقچه دکمه "=" را فشار دهید.

5- بعد از وارد کردن گذرواژه و ضربه روی دکمه "="، گزینه‌های دیگری مانند "Hide Files" و "Unhide Files" و چندین گزینه دیگر روی صفحه در برابر شما قرار می‌گیرد.

کار تمام شد! فایل‌هایی که قصد پنهان کردن‌شان را دارید انتخاب کنید. اگر قصد آشکارسازی فایل‌ها را دارید گزینه "Unhide Files" را انتخاب کنید.

برای ورود به بخش ترفندهای اندروید اینجا کلیک کنید

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟