مانیتورهایی با رفرش ریت 144 و 165 هرتزی
20/03/1396 - 21:00
اچ‌پی از دو گیمینگ مانیتور سری Omen رونمایی کرد + عکس
شرکت HP در جریان معرفی محصولاتش جدیدش از دو گیمینگ مانیتور هم پرده برداشت که به ترتیب Omen by HP 25 و Omen by HP 27 نام دارند و به ترتیب از نمایشگرهای 25 و 27 اینی بهره می‌برند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات و مشخصات فنی دو گیمینگ مانیتور نام برده شده داشته باشیم.

شرکت اچ‌پی دیروز از دو گیمینگ لپ‌تاپ، یک گیمینگ کامپیوتر و یک کامپیوتر کوله‌ای جدید رونمایی کرد که اطلاعات دقیق‌تر مربوط به آن‌ها را می‌توانید از دو مقاله "اچ‌پی از دو گیمینگ لپ‌تاپ و یک گیمینگ کامپیوتر رومیزی پرده برداشت" و "با جدیدترین کامپیوتر قابل حمل و کوله‌ای HP آشنا شوید + عکس" مطالعه کنید. حال و به دنبال این محصولات، شاهد معرفی دو گیمینگ مانیتور جدید هم از سوی این شرکت هستیم!

گیمینگ مانیتورهای جدید اچ‌پی به ترتیب Omen By HP 25 و Omen By HP 27 نام دارند و به ترتیب از صفحه‌نمایش‌های 25 اینچی و 27 اینچی بهره می‌برند. نسخه مجهز به نمایشگر 25 اینچی این دو محصول از وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره می‌برد و رفرش ریت 144 هرتزی دارد. اچ‌پی همچنین اشاره داشته که زمان پاسخگویی این نمایشگر به یک میلی ثانیه می‌رسد.

گیمینگ مانیتور Omen By HP 25 از قابلیت FreeSync شرکت ای‌ام‌دی پشتیبانی به عمل می‌آورد که منجر به همگام‌سازی خودکار فریم ریت بازی و رفرش ریت مانیتور می‌شود. این امر سبب می‌شود تا پدیده "برش تصویر" یا همان "Screen Tearing" در حین انجام بازی و نگاه کردن به نمایشگر ایجاد نشود. گیمینگ مانیتور مذکور از نظر قابلیت‌های اتصال هم به دو پورت USB 3.0، یک پورت دیسپلی و یک پورت HDMI مجهز است.

اما گیمینگ مانیتور Omen By HP 27 برخلاف بردار کوچک‌تر خود، وضوح تصویر QHD یا 2560 در 1440 پیکسل را ارائه می‌کند. رفرش ریت این مانیتور برابر با 165 هرتز عنوان شده و زمان پاسخگویی آن همان یک میلی ثانیه است. این گیمینگ مانیتور از قابلیت G-Sync انویدیا بهره می‌برد و این ویژگی در مانیتور مذکور جایگزین قابلیت FreeSync شرکت AMD شده است. لازم به اشاره است که هر دو مانیتور مذکور قابلیت اورکلاک را به همراه دارند.

شرکت HP عنوان کرده که مانیتور Omen By HP 25 را از ماه آینده با قیمت 280 دلار روانه بازار می‌کند و گیمینگ مانیتور Omen By HP 27 هم از هم اکنون با قیمت 800 دلار قابل خرید است. شاید گیمینگ مانیتور 25 اینچی و جدید اچ‌پی وضوح تصویر چندان برتری نداشته باشند، اما بهره‌مندی آن از قابلیت FreeSync، نرخ فریمی مناسب و قیمت مقرون به صرفه از نقاط قوت بسیار عالی و محسوس این محصول به شمار می‌رود. نظر شما در رابطه با گیمینگ مانیتورهای جدید شرکت HP چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟