اچ‌پی از نسخه جدید کامپیوتر کامپکت خود رونمایی کرد
با جدیدترین کامپیوتر قابل حمل و کوله‌ای HP آشنا شوید + عکس
شرکت HP به طور رسمی از نسخه جدید کامپیوتر کامپکت و کوله‌ای خود با نام اختصاصی Omen X Compact Desktop رونمایی کرد. این کامپیوتر کوچک را می‌توانید به صورت ایستاده و حتی به شکل یک کوله پشتی مورد استفاده قرار دهید. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

شرکت اچ‌پی سال گذشته از کامپیوتری قابل حمل و کامپکت رونمایی کرده بود که از معیارهای واقعیت مجازی بهره می‌برد، اما متاسفانه چندان مورد استقبال کاربران واقع نشد. حال این شرکت از نسخه جدید کامپیوتر مذکور با نام اختصاصی Omen X Compact Desktop رونمایی کرده است.

قیمت این کامپیوتر معادل با 2499 دلار در نظر گرفته شده و قرار است از ماه جولای سال جاری روانه بازار شود. این کامپیوتر قابل حمله یا کوله‌ای از نسل هفتم سری پردازنده‌های Core i اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی نوع DDR4، کارت گرافیک اورکلاک شده NVIDIA GeForce GTX 1080، و حافظه یک ترابایتی نوع SSD بهره می‌برد.

شرکت اچ‌پی بدنه کامپیوتر اومن ایکس کامپکت دسکتاپ را به 4 پورت USB نوع A و یک پورت USB نوع C، سوکت 3.5 میلیمتری هدفون، پورت HDMI 2.0، مینی‌دیسپلی پورت و یک پورت پاور اختصاصی برای هدست واقعیت مجازی وایو مجهز کرده است. این کامپیوتر از یک داک اختصاصی هم بهره می‌برد که با قرارگیری روی آن حالتی کاملا شبیه به کیس دسکتاپ کامپیوترها را به خود می‌گیرد.

کوله مخصوصی هم برای کامپیوتر مذکور ارائه شده که برای خرید آن باید هزینه مضاعف 599 دلار پرداخت شود. بدین صورت شما می‌توانید تجربه بسیار جالبی و دل‌نشینی از انجام بازی‌های واقعیت مجازی داشته باشید. محتویات این کوله شامل چهار باتری، داک شارژ باتری و کابل اتصال هدست واقعیت مجازی وایو می‌شوند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟