با فریم ورک MJML به سرعت ای‌میل‎های تعاملی خود را ایجاد کنید
طراحی و کدنویسی یک خبرنامه کاری زمان‎بر است و کدنویسی برای تبدیل یک خبرنامه به قالب نیز سخت‎ترین بخش انجام این کار است. در چنین شرایطی است که فریم ورک MJML به کمک شما می‎آید.

1606683296_1_0.gif

فریم ورک  MJMLیکی از بهترین فریم ورک‎های رایگان ای‎میل موجود است که به HTML/CSS خالص کامپایل می‎شود و برای تمام کلاینت‎های ای‎میل کار می‎کند.

یکی از خسته کننده‎ترین کارها در زمان کدنویسی یک خبرنامه طراحی آن برای کار روی تمام پلتفرم‎ها است. انجام این کار برای طراحی تعاملی که برای کار توسط کلاینت‎های موبایل و دسکتاپ مورد نیاز است نیز زحمت را دو چندان می‎کند.

خوشبختانه با فریم ورک MJML شما یک طرح انتزاعی از HTML به دست خواهید آورد که دیگر نیازی به کدنویسی تمام خط‎های آن را نخواهید داشت. یک راهنمای مقدماتی نیز توسط توسعه دهنده ارائه شده است که برای کسانی که در زمینه توسعه ای‎میل تازه کار هستند بسیار مفید است.

شما برای ساخت ستون‎ها و ردیف‎های قالب خود عناصر سفارشی شده‎ای مثل <mj-column> را در اختیار خواهید داشت. شما می‎توانید بر اساس نیاز خود به سرعت متن، دکمه و فضای خالی اضافه کنید. فریم ورک MJML کدهای اختصاصی MJML را به کدهای استاندارد HTML و CSS تبدیل می‎کند. بعد از این مرحله شما می‎توانید خبرنامه خود را آزمايش کنید و ببینید در پلتفرم‎های مختلف چگونه دیده می‎شود.

توجه داشته باشید كه برای بهره‎مندی از حداکثر مزایای MJML شما به مقداری اطلاعات در زمینه توسعه وب نیز نیاز خواهید داشت. هر چند خود این فریم ورک مراحل انجام کار و تبدیل آن به HTML را انجام می‎دهد، اما شما هم باید با نحوه انجام کار کد خود آشنا باشید.

MJML یک فریم ورک منبع باز است که از طریق GitHub نیز می‎توانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین یک ویرایشگر مرورگر آنلاین نیز برای ویرایش و کار با کدهای MJML در نظر گرفته شده است که برای استفاده از آن نیازی به دانلود چیزی نخواهید داشت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟