ترفندهای کروم
اگر می‌خواهید در کار با مرورگر کروم حرفه‌ای شوید؛ این ده مطلب را بخوانید
کروم یکی از قدرتمندترین مرورگرهای وب در دنیا است که کاربران بسیار زیادی هر روز ساعت‌ها توسط آن وب‌گردی می‌کنند. ابزارها و افزونه‌های کروم قدرت مضاعفی به این مرورگر وب می‌بخشند و اینترنت‌گردی را ساده‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم شما را به خواندن و یادگیری بهترین ترفندهای کاربردی کروم دعوت کنیم.

1606683296_1_0.gif

چگونه بدون نصب مجدد مشکلات کروم را رفع و سرعت آن را افزایش دهیم

مرورگر کروم قدرتمند شما برای اولین بار آن گونه كه باید مثل گذشته کار نمی‎کند و شما هم علت آن را نمی‎دانید. آیا گوگل را مقصر می‎دانید و به سراغ یک مرورگر دیگر می‎روید تا از دست مشکلات راحت شوید؟ به این سرعت تصمیم نگیرید، دردسر ریست کردن یک مرورگر خیلی کمتر از انتخاب سایر راه‌حل‎ها است و می‎تواند تمام مشکلات شما را برطرف کند. همچنین تمام بوکمارک‎ها و اطلاعات شما نیز محفوظ باقی خواهد ماند.

11 قابلیت خارق‌العاده مرورگر کروم که ازشان بی‌خبر هستید!

روزگاری بود که وبگردی تنها تحت سلطه IE مایکروسافت بود. اما این روزها به لطف حضور انواع مرورگرهای تحت وب که نیاز همه را برآورده می‎کند، اوضاع تغییر کرده است. گوگل کروم نیز یکی از این مرورگرها است که برای گشت و گذار در دنیای وب مدرن امروزی طراحی شده است. 

با این ترفندها سرعت کروم کند شده را افزایش دهید

تا حالا متوجه شده‌اید که مرورگرِ معمولا سریع گوگل کروم گاهی کند می‌شود و حتی قفل می‌کند؟ پلاگین‌ها، افزونه‌ها و حتی داده‌های وب‌گردی می‌توانند باعث کاهش سرعت مرورگر و حتی از کار افتادن آن شوند. در این مقاله خواهیم آموخت که چطور با غیر فعال کردن پلاگین‌ها و افزونه‌ها و حذف داده‌های وب‌گردی این مشکلات را رفع کنیم و دوباره یک مرورگر سریع داشته باشیم.

چگونه مرورگر کروم را روی دستگاه‌های مختلف به‌روزرسانی کنیم؟

مرورگر کروم گوگل یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای جهان به شمار می‌رود، این مرورگر به تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ را دریافت کرده است که باعث شده است کروم کارآمدتر و سریع‌تر از قبل شود. به گفته گوگل این به‌روزرسانی باعث می‌شود کروم مصرف حافظه رم کمتری داشته باشد بسیاری از باگ‌های سیستمی آن رفع شوند.

چرا و چگونه به کروم 64 بیتی سوییچ کنیم؟

آیا جزء آن گروه از کاربرانی هستید که از مرورگر کروم ویژه ویندوز استفاده می‌کنید؟ اگر این چنین است باید به شما بگوییم، هنوز این شانس را دارید که از نسخه 32 بیتی کروم استفاده کنید. اما پیش‌نهاد ما به شما این است که به نسخه 64 بیتی مرورگر کروم مهاجرت کنید.

45 ترفند کاربردی در دنیای مرورگرها وب (بخش اول: ترفندهای کروم)

امروزه از مرورگرهای بسیاری در دنیای وب استفاده می‌شود. کاربران همراه و دسکتاپ بر حسب نیازهای خود مرورگر محبوبشان را به کار می‌گیرند. کاربران با استفاده از مرورگرها می‌توانند صفحات وب را مشاهده کنند، اما همه آن‌ها در پیاده‌سازی مکانیزم‌هایی همچون بهینه‌سازی سرعت دسترسی به صفحات وب، مسدود کردن تبلیغات، محافظت از حریم خصوصی کاربران، پیشگیری از اجرای کدهای مخرب و مسائلی از این دست، یکسان عمل نمی‌کنند. 

45 ترفند کاربردی در دنیای مرورگرهای وب (بخش چهارم: ترفندهای مرورگر کروم ویژه اندروید)

اکنون زمان آن رسیده است تا به چند ترفند ساده‌ دنیای مرورگرهای همراه نیز نگاهی بیندازیم.

افرونه قدرتمندی برای ذخیره‌سازی صفحه‌های وب در کروم

کاربران به شیوه‌های متنوعی توانایی ذخیره‌سازی صفحات وب را دارند. این کار از آن جهت انجام می‌شود تا صفحات وب در وقت آزاد مطالعه شوند. برای این منظور نرم‌افزارهای کاربردی و افزونه‌های مختلفی برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس تعبیه شده‌‌اند. اما گوگل به تازگی افزونه قدرتمندی در این زمینه ارائه کرده است.

هشت افزونه کاربردی کروم که زندگی شما را تغییر می‌دهند

افزونه‌ها قدرتی مضاعف در اختیار مرورگرها قرار می‌دهند. افزونه‌ها نه تنها به کاربران و توسعه‌دهندگان کمک می‌کنند، بلکه زحمت پیاده‌سازی قابلیت‌های مختلف را از دوش تیم تولیدکننده برداشته و به تیم تولیدکننده مرورگر این توانایی را می‌دهند تا تمرکز خود را بر زیرساخت مرورگر معطوف سازند.

ده افزونه برتر کروم که غالب کاربران به آن‌ها نیاز دارند

در شرایط فعلی مرورگر کروم یکی از مرورگرهای رؤیایی دنیای وب به شمار می‌رود. این مرورگر ضمن آن‌که از کاربرانش با بهترین مکانیزم‌های امنیتی محافظت به عمل آورد، از سرعت خوبی در ارتباط با باز کردن صفحات وب برخوردار است. اما زمانی‌که قدرت کروم را با افزونه‌ها ترکیب کنید، آن‌گاه به قدرتی دو چندان دست پیدا خواهید کرد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟