روشی ساده و آسان برای زمانی که تعداد اکانت‌ها و گذرواژه‌ها زیاد می‌شود
چگونه گذرواژه‌های داخل گوگل کروم را دانلود کنیم
با توجه به افزایش تعداد مراجعه به سایت‌های گوناگون و تعدد گذرواژه‌ها گاهی لازم داریم تا آن‌ها را در جایی ذخیره کنیم. شما می‌توانید با یک ترفند ساده تمام گذرواژه‌های داخل گوگل کروم را در قالب یک فایل دانلود کنید. علاوه بر این، با یکی از ویژگی‌های تعبیه شده در کروم می‌توان تمام گذرواژه‌ها را دوباره وارد آن کرد.

1606683296_1_0.gif

در روزگاری که هر کاربر چندین اکانت آنلاین برای مدیریت دارد، به‌خاطر سپردن تمام آن‌ها کاری سخت و دشوار است. برخی از این اکانت‌ها مانند اطلاعات شخصی، اکانت‌های کسب‌وکار یا شبکه‌های اجتماعی اهمیت زیادی دارند. در اینترنت ابزار مختلف و متنوعی برای مدیریت گذرواژه‌ها وجود دارد اما همه آن‌ها داخل مرورگر اجرا نمی‌شوند. برخی از آن‌هایی هم که داخل مرورگر وب اجرا می‌شوند چندان کاربردی و مفید نیستند. مرورگر وب کروم که یکی از پیشرفته‌ترین مرورگرهای در دسترس است می‌تواند مسئولیت دانلود و ذخیره گذرواژه تمام اکانت‌ها را انجام دهد. در این مقاله درباره روش دانلود تمام گذرواژه‌های داخل گوگل کروم صحبت می‌کنیم. حتما این مطلب را تا آخر مطالعه کنید تا با این روش کاملا آشنا شوید.

چگونه گذرواژه‌های داخل گوگل کروم را دانلود کنیم

همان‌طور که می‌دانید می‌توان بعد از وارد شدن به یک اکانت روی ذخیره گذرواژه‌ مربوطه کلیک کرد تا در دفعات بعدی نیازی به تایپ گذرواژه نباشد. اما بد نیست بدانید که می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های تعبیه شده در گوگل کروم و با تنها 3 یا 4 کلیک در قسمت تنظیمات آن تمام گذرواژه‌ها را دانلود کنید. برای این منظور:

1- فرآیند دانلود گذرواژه‌های ذخیره شده در گوگل کروم بسیار سهل و آسان است. ابتدا در دستگاه خود کروم را راه‌اندازی کنید و به‌مرحله بعدی بروید. مطمئن باشید که مرورگر به‌طور کامل بارگذاری شود و هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد. 

2- سپس به‌مسیر Options -> Settings -> Manage Passwords -> Export بروید. روی گزینه Export کلیک کنید تا یک پنجره پاپ‌آپ که حاوی گزینه‌های دیگر است باز شود. روی Export Password کلیک کنید. با انجام این کار، فرآیند به‌طور خودکار آغاز می‌شود و تمام گذرواژه‌ها در قالب یک فایل دانلود می‌شوند.

3- مشخصا، تنها گذرواژه‌هایی که پیش از این توسط شما ذخیره شده‌اند دانلود می‌شوند. در صورت لزوم می‌توانید این فایل را در مرورگر کروم دیگری که حاوی گذرواژه‌های دیگر است وارد کنید. از طریق این کار مشاهده می‌کنید که کار مدیریت گذرواژه‌ها برای اکانت‌های مختلف تا چه اندازه ساده می‌شود.

4- مطمئن شوید که هکرها امکان دسترسی به‌مرورگر را ندارند چون می‌توانند به‌راحتی به فایل دانلود شده دسترسی پیدا کنند. پس حتما  یک گذرواژه برای کروم دستگاه‌تان تعیین کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟