آموزش صب بازی های موبایل در کامپیوتر
چگونه بازی های موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؟
این روزا محبوبیت بازی‌های موبایل بسیار زیاد شده و خیلی از گیمرا به سمت بازی‌های موبایل آمده‌اند.
اما نمایشگر موبایل به دلیل کوچک بودن هنگام بازی کردن امکان ایجاد اشتباه وجود دارد و یا افرادی که انگشتان بزرگی دارند بازی کردن برایشان مشکل است.
برای راحت بازی کردن پیشنهاد می‌کنیم که بازی‌های موبایل را در کامپیوتر خود اجرا کنید.
در ادامه این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه بازی‌های موبایل را در کامپیوتر و لپ‌تاپ نصب کنید.

1606683296_1_0.gif

بازی‌هایی مانند call of duty mobile  و pubg mobile به دلیل اینکه بازی‌های رقابتی هستند نیازمند عملکرد سریع هستند و باید به موقع در بازی واکنش نشان دهید اما در گوشی اینکار مقداری مشکل است.

بازی کردن با ماوس و کیبورد در کنار راحتی،‌ سرعت بالایی دارد و می‌توان بازی‌های موبایل را با ماوس و کیبورد انجام داد که یک تجربه بسیار جالب است.

 چگونه بازی‌های موبایل را در کامپیوتر نصب کنیم؟

روش‌های مختلفی برای نصب بازی‌های موبایل در کامپیوتر وجود دارد مانند نصب شبیه‌سازهای اندرویدی که این برنامه‌ها باعث افت سرعت سیستم شما می‌شود و نیازمند سیستم قوی هستند تا با افت سرعت مواجه نشوند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از شبیه‌ساز game loop است.

گیم لوپ پیش از این با نام Tencent Gaming Buddy شناخته می‌شد و در بین گیمرهای اندرویدی از محبوبیت بالایی برخوردار بود. در حال حاضر Game Loop به عنوان شبیه‌ساز رسمی بازی‌های تنست گیم فعالیت می‌کند و از بازدهی بالایی برخوردار است و می‌تواند انتخاب خوبی برای تجربه این گونه بازی‌ها باشد. برای دانلود این شبیه‌ساز می‌توانید به سایت رسمی GameLoop مراجعه کنید.

پس از نصب شبیه‌ساز game loop وارد نرم‌افزار شده و با کلیک برروی agree با قوانین شرکت توسعه‌دهنده game loop  موافقت می‌کنید.

نرم‌افزار حجم زیادی ندارد و با کلیک برروی install فرایند نصب آن شروع می‌شود.

توجه کنید: برای اجرای برنامه game loop نیازمند یک برنامه تغییر آی پی است، در غیر اینصورت برنامه اجرا نخواهد شد.

بعد کلیک برروی گزینه start چند دقیقه صبر کنید تا برنامه‌ها دانلود شوند.

اگر بازی‌هایی مانند call of duty  و pubg را در اکانت گوگل یا فیس‌بوک ذخیره کرده‌اید با کلیک  برروی log in می‌توانید وارد اکانت خود شوید و از همان اکانت استفاده کنید.

در گوشه بالا سمت راست ایکون سه خطی را مشاهده می‌کنید که با کلیک برروی چندین گزینه برایتان نمایش داده می‌شود که اصلی‌ترین آن‌ها گزینه setting  است که با انتخاب تب جدیدی باز می‌شود.

در تب جدید دو گزینه basic و engine را مشاهده می‌کنید که مربوط تنظیمات بازی و برنامه است. در قسمت basic تب general با برداشتن تیک run at startup برنامه بعد باز شدن ویندوز به صورت خودکار اجرا نمی‌شود.

در تب screen capture می‌توانید مسیر عکس‌های گرفته شده در هنگام بازی را مشخص کنید.

در قسمت engine برای زمانی که می‌خواهید که از موتورهای رندر خاصی استفاده کنید در این قسمت می‌توانید‌ آن را انتخاب کنید، در غیر این‌ صورت آن را برروی پیش‌فرض گزینه smart mode را تغییر ندهید.

در قسمت memory میزان حافظه رم و تعداد پردازنده‌هایی که شیبه‌ساز می‌تواند در اختیار داشته باشد را مشخص کنید..

در صحفه اصلی برنامه گزینه game center را مشاهده خواهید کرد که با کلیک برروی آن می‌توانید لیست بازی‌ها را مشاهده کنید و به دلخواه آن را دانلود کنید، به عنوان مثال بازی pubg را انتخاب می‌کنیم.

با کلیک برروی وارد صفحه جدید می‌شویم که با کلیک برروی دانلود دیتای بازی شروع به دانلود می‌کند و پس از اتمام دانلود بازی به راحتی می‌توانید وارد بازی شوید و از تجربه جدید لذت ببرید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟