پسورد منیجرهای داخل مرورگرها را برای همیشه کنار بگذارید
با پسورد منیجر RememBear هیچگاه کلمات عبور خود را فراموش نمی‌کنید
چند اکانت آنلاین دارید؟ آیا می‌توانید تمام کلمات عبور مربوط به آنها را به‌خاطر بیاورید؟ یا اینکه امنیت خود را با انتخاب تنها یک کلمه عبور برای تمام اکانت‌ها به‌خطر انداخته‌اید؟ اما نیازی نیست خودتان را تحت فشار بگذارید. از یک برنامه "پسورد منیجر" مانند RememBear استفاده کنید. یک مدیر برای کلمات عبور که رایگان، ایمن همراه با گزینه‌های پرمیوم است.

1606683296_1_0.gif

چرا به پسورد منیجر نیاز دارید؟

پسورد منیجرها اکانت‌های شما را ایمن نگه می‌دارند. علاوه بر این، می‌توانند با هر اپ یا وبسایتی از جمله شبکه‌های اجتماعی، گیم‌ها، بانکداری، خرید، پرداخت‌های آنلاین و سایت‌های دولتی کار کنند.

چرا به پسورد منیجر نیاز دارید

دلایل استفاده از پسورد منیجر امن نگه داشتن رمزنگاری اطلاعات اکانت و هم‌چنین تولیدکننده ایمن پسورد است. از دیگر دلایل محبوبیت پسورد منیجرها عدم نیاز به حفظ ده‌ها کلمه عبور مختلف و استفاده از یک پسورد مَستر یا اصلی است که قابل حفظ کردن باشد.

خیلی از مرورگرها از پسورد منیجری که از قبل در آنها گنجانده شده استفاده می‌کنند. پس این احتمال وجود دارد که همین الان از یکی از همین پسورد منیجرها استفاده می‌کنید. اما آیا این بهترین گزینه پیش روی شما است؟ شاید نه. چیزی که به آن احتیاج دارید یک پسورد منیجر اختصاصی مانند RememBear است.

اما چرا باید از پسورد منیجر RememBear استفاده کنیم؟

پسورد منیجرهای زیادی از ابزار رایگان داخل کروم و فایرفاکس گرفته تا نمونه‌های اشتراکی گوناگون در دسترس هستند. پس چرا باید ابزاری مانند RememBear را استفاده کنیم؟

یکی از دلایل آن توجه بسیار زیاد شرکت سازنده آن به کلمات عبور امن است. از دیگر نکات بارز این نرم‌افزار برای آنهایی که به دنبال ایمن نگه داشتن اکانت‌های آنلاین خود هستند رایگان بودن آن برای استفاده در یک دستگاه است. اگر تمایل دارید تا کلمات عبور خود را از طریق کلاود امن با سایر دستگاه‌ها سینک کنید باید مبلغ ناچیز ماهیانه 3 دلار را به‌عنوان حق اشتراک پرداخت کنید.

ویژگی‌های RememBear

وقتی درباره یک سرویس جدید تصمیم‌گیری می‌کنید، نکته مهم آن است که بدانید قرار است چه چیزهایی نصیب‌تان شود. نسخه رایگان و پولی RememBear ویژگی‌های متعددی دارند که زندگی آنلاین کاربران را ایمن‌تر از همیشه می‌کنند.

ویژگی‌های RememBear

به‌عنوان مثال، می‌توانید جزئیات لاگین، کارت‌های اعتباری، و نکات ایمنی را به‌صورت کاملا رمزگذاری شده در اکانت RememBear خود ذخیره کنید. بعد از آن می‌توانید با استفاده از این توضیحات به‌سادگی کادرهای مخصوص لاگین و فیلدهای مربوط به کارت‌های بانکی را به‌صورت آنلاین و با تنها یک کلیک به‌طور خودکار پرکنید. یعنی اینکه RememBear ایمیل و کلمه عبور شما را به‌صورت خودکار و کاملا ایمن وارد می‌کند. توجه داشته باشید که RememBear حتی کدهای یک بار مصرف برای تأیید هویت دو مرحله‌ای را هم ذخیره می‌کند.

با توجه به اینکه یک تولیدکننده کلمه عبور ایمن در داخل نرم‌افزار تعبیه شده ساخت کلمه عبور جدید خیلی ساده است. علاوه بر این، سیستم کدگذاری 256 بیت انتها به انتهای AES امنیت قوی را تضمین می‌کند. پشتیبانی از ID اثر انگشت و تشخیص چهره بر روی موبایل از دیگر امکانات RememBear است.

ویژگی‌های RememBear

تنظیم و راه‌اندازی ذخیره‌ساز کلمه عبور RememBear

راهنمایی که برای راه‌اندازی RememBear درنظر گرفته شده تجربه بی‌دردسری را برای کاربر فراهم می‌کند. RememBear یکی از کاربرپسندترین پسورد منیجرهایی است که در بازار وجود دارد.

اما پیش از هر چیزی باید یک پسورد مستر به‌همراه یک کیت بکاپ بسازید. این کیت در قالب کد QR در کنار یک کلید 29 کاراکتری همراه است که برای آنلاک کردن اکانت به آن نیاز است. می‌توانید یک یادداشت از تمام جزئیات بسازید یا کیت بکاپ خود را پرینت بگیرید و در جای امنی نگه دارید. اگر پسورد مستر را گم کنید نمی‌توانید لاگین کنید.

بخش مهم تنظیم RememBear حول وارد کردن پسوردها از سایر پسورد منیجرها مانند مرورگرها می‌چرخد. بعد از آن می‌توانید افزونه مربوطه برای مرورگر را نصب کنید، یک کارت اعتباری تنظیم کنید و یک نت امن را به آن اضافه کنید.

تنظیم و راه‌اندازی ذخیره‌ساز کلمه عبور RememBear

توجه داشته باشید که با ساخت اکانت رایگان می‌توانید تا 30 روز از امکانات سرویس پولی نرم‌افزار استفاده کنید. 

پشتیبانی تأیید هویت دوعاملی با RememBear

یکی دیگر از ویژگی‌های RememBear تأیید هویت دوعاملی یا 2FA است. این فناوری در داخل اپ تعبیه شده و حاصل آن یک تجربه 2FA خیلی ساده مانند نام‌های کاربری و کلمات عبور auto-complete است. 

همان‌طور که می‌دانید بزرگ‌ترین مزیت 2FA جلوگیری از ورود دیگران به اکانت شما حتی در صورت دانستن نام کاربری و کلمه عبور است. علاوه بر این، به یک کلید عددی نیاز است که دائما در حال تغییر است و فقط شما به آن دسترسی دارید. 

اما 2FA می‌تواند کمی دردسرساز باشد. وقتی لاگین می‌کنید سرعت این فرآیند را پایین می‌آید، اگر یک کلید را اشتباه بزنید باید با یک عدد جدید دوباره این فرآیند را آغاز کنید.

به همین دلیل است که افزودن این ویژگی به RememBear بسیار بااهمیت است. می‌توانید از موبایل خود برای اسکن کد QR که وبسایت پشتیبانی کننده از 2FA نشان می‌دهد استفاده کنید یا از این اسکنر کاربردی برای اسکن کد QR که در نسخه دسکتاپ وجود دارد استفاده کنید. 

از RememBear برای ذخیره کلمات عبور استفاده کنید

برای ساخت یک لاگین جدید در RememBear روی دکمه Add New که در پایین اپ وجود دارد کلیک کنید. می‌توانید آن را از طریق مرورگر فراخوانی کنید. RememBear حتی می‌تواند لاگین کردن شما در وبسایت را شناسایی کند و پیشنهاد ذخیره‌سازی اطلاعات مربوطه را به شما ارائه دهد.

از RememBear برای ذخیره کلمات عبور استفاده کنید

 کلمات عبور، کارت‌های اعتباری و نت‌ها تماما در داخل اکانت RememBear و با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی AES به‌صورت ایمن نگهداری می‌شوند. هک این کد تقریبا غیرممکن است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟