4 موردی که می‌توانند باعث بلاک یا مسدود شدن اکانت شما در واتس‌اپ شوند
چگونه با رعایت قوانین واتس‌اپ از مسدود شدن اکانت خود جلوگیری کنیم
استفاده از واتس‌اپ شرایط و قوانینی دارد که اگر رعایت نشود می‌تواند باعث گزارش شدن شما به واتس‌اپ شود و نهایتا اگر چند بار این حالت تکرار شود واتس‌اپ اکانت شما را بلاک خواهد کرد. پس برای جلوگیری از مسدود و بلاک شدن اکانت خود در واتس‌اپ حتما 4 مورد زیر را رعایت کنید.

1606683296_1_0.gif

چگونه نگذاریم که اکانت ما در واتس‌اپ مسدود یا بلاک شود

پیام‌های ناخواسته، خودکار شده، یا بزرگ در واتس‌اپ

واتس‌اپ نسبت به پیام‌هایی که حجم زیاد دارند، خودکار و یا auto-dial هستند حساسیت زیادی دارد. به‌همین دلیل است که هم از فناوری یادگیری ماشین و هم از گزارش‌های کاربران خود برای شناسایی و محروم کردن اکانت‌هایی که اقدام به ارسال پیام‌های ناخواسته می‌کنند استفاده می‌کند. اگر سعی کنید به روش‌های مختلفی که کاربران نمی‌خواهند با آن‌ها ارتباط برقرار کنید این احتمال وجود دارد که جلوی فعالیت شما گرفته شود و اکانت شما مسدود شود. از ساخت اکانت‌ها یا گروه‌های واتس‌اپ به روش‌های خودکار شده یا غیرمجاز یا حتی استفاده از نسخه‌های دست‌کاری شده و تغییر یافته واتس‌اپ خودکاری کنید.

استفاده از لیست‌های مخاطبانی که به‌شما تعلق ندارند در واتس‌اپ

واتس‌اپ به کاربران خود اخطار می‌دهد که هیچ‌گاه "شماره تلفن‌های کاربران را بدون اطلاع آن‌ها به‌اشتراک نگذارند، هم‌چنین از شماره‌ تلفن‌هایی که از منابع غیرمجاز گرفته شده‌اند (مانند خرید لیست‌های مربوط به شماره تلفن‌های دیگران) برای ارسال پیام در واتس‌اپ یا اضافه کردن آن‌ها به گروه‌های دیگر خودداری کنند.

پخش لیست‌های بیش از حد استفاده شده در واتس‌اپ

اغلب کاربران تمایل دارند تا از طریق یک لیست خاص پیام‌های خود را پخش کنند. به‌گفته واتس‌اپ پیام‌هایی که از طریق لیست پخش شده ارسال می‌شوند تنها زمانی توسط کاربران دیگر دریافت خواهد شد که شماره تلفن شما به لیست مخاطبان آن‌ها اضافه شده باشد. اگر مرتبا از پیام‌های پخش شده استفاده می‌کنید این احتمال وجود دارد که کاربران دیگر پیام‌های شما را گزارش کنند. در نتیجه باید منتظر مسدود یا بلاک شدن اکانت‌هایی که چندین بار به واتس‌اپ گزارش می‌شوند باشید.

نقض قوانین مربوط به شرایط خدمات واتس‌اپ

در قسمت توضیحات شرایط خدمات واتس‌اپ گفته شده که انتشار پیام‌های غیرقانونی، تهدیدآمیز، آزار دهنده، نفرت‌انگیز، و توهین‌های نژادی و قومیتی ممنوع است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟