یک تبلت باکیفیت و 350 دلاری
هوآوی تبلت مدیاپد پی 5 را به CES 2018 می‌آورد!
ظاهرا شرکت چینی هوآوی قصد دارد یک تبلت جدید با نام مدیاپد پی 5 (MeidaPad P5) را به نمایشگاه CES 2018 بیاورد. گفته شده ک این تبلت با قیمتی در حدود 350 دلار روانه بازار می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2018 سیر خبرهای مرتبط با این نمایشگاه هم در حال افزایش است. بنا به تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت چینی هوآوی قصد دارد یک تبلت جدید با نام مدیاپد پی 5 را در این نمایشگاه رونمایی کند. احتمالا این تبلت جایگزین تبلت مدیاپد پی 3 خواهد بود که اکتبر سال گذشته شاهد رونمایی از آن بودیم.

گفته می‌شود که تبلت مدیاپد پی 5 از یک نمایشگر  8.4 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل بهره‌مند می‌شود و اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود. دستگاه به اسکنر انگشت هم مجهز بوده و از اتصال LTE 4G پشتیبانی می‌کند. متاسفانه در رابطه با سایر مشخصات سخت افزاری این تبلت نظیر حافظه داخلی، رم و تراشه آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

منابع چینی زبان اشاره می‌کنند که تبلت مدیاپد پی 5 با قیمتی در حدود 350 دلار روانه بازار می‌شود. با توجه به این مسئله می‌توان پیش‌بینی کرد که سایر مشخصات فنی این محصول با تبلت‌های میان رده برابری کنند. همچنین گفته شده که بدنه این تبلت از آلومینیوم ساخته می‌شود و مقاومت خوبی دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟