یک تبلت زخمت، بادوام و میان رده
تبلت گلکسی تب اکتیو 2 سامسونگ معرفی شد
سامسونگ به صورت رسمی از تبلت گلکسی تب اکتیو 2 (Samsung Galaxy Tab Active 2) رونمایی کرد. این تبلت زمخت از یک باتری 4450 میلی آمپر ساعتی و تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 بهره می‌برد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مدتی بود که شایعات زیادی در مورد تبلت گلکسی تب اکتیو 2 منتشر می‌شد و شاهد ارائه اطلاعات این تبلت در بنچمارک‌های مختلف بودیم. اما در نهایت انتظارها به پایان رسید و سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 را رسما معرفی کرد. طبق گزارش سامسونگ، تبلت مذکور قرار است از همین ماه اکتبر روانه بازار شود. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید تبلت گلکسی تب اکتیو 2 مثل سایر محصولات سری اکتیو سامی از طراحی زمخت و مقاومتی بهره می‌برد.

صفحه نمایش گلکسی تب اکتیو 2 سامسونگ 8 اینچی است و وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل یا اصطلاحا اچ دی را ارائه می‌کند. سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب بوده و تراشه اگزینوس 7870 با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای هم در آن بکار رفته است. همچنین باتری دستگاه 4450 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که چندان ظرفیت تحسین‌برانگیزی را به همراه ندارد.

تبلت مذکور از رم 3 گیگابایتی بهره‌مند است و دوربین اصلی آن به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین سامسونگ از یک سنسور 5 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی تبلت گلکسی تب اکتیو 2  استفاده کرده است. این تبلت از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند و بدین سبب می‌تواند حداقل برای مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام داشته باشد. همچنین این محصول از استاندارد نظامی MIL-STD-810 هم بهره می‌برد که نشان می‌دهد دستگاه در برابر فشار، حرارت بالا و همچنین سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی دارد.

تبلت گلکسی تب اکتیو 2 از اسکنر انگشت هم بهره می‌برد و بنا به ادعای سامسونگ از اتصال LTE، فناوری تشخیص چهره و قلم استایلوس اختصاصی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گلکسی تب اکتیو 2 منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که این محصول میان رده در بازارهای اروپا با قیمتی در حدود 500 یورو عرضه خواهد شد. نظر شما در رابطه با تبلت گلکسی تب اکتیو 2 سامسونگ چیست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟