با تبلت زدبوک ایکس 2 آشنا شوید!
تبلت دو کاره و جدید اچ‌پی معرفی شد + عکس
شرکت اچ‌پی به صورت رسمی از جدیدترین تبلت هیبریدی یا دو کاره خود رونمایی کرد. این تبلت زدبوک ایکس 2 (HP ZBook X2) نام داشته و قرار است با قیمت پایه‌ 1750 دلار روانه بازار شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی و قابلیت‌های تبلت مذکور داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت اچ‌پی به صورت رسمی از تبلت زدبوک ایکس 2 به عنوان جدیدترین تبلت هیبریدی خود رونمایی کرد. این تبلت که از نظر قیمت چندان محصول مقرون به صرفه‌ای محسوب نمی‌شود، قدرت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و از بستر سخت افزاری مطلوبی بهره‌مند است. پردازنده مرکزی این تبلت از سری پردازنده Core i-7 رده کبی‌لیک آر (Kaby Lake-R) شرکت اینتل بوده و کارت گرافیک Nvidia Quadro M620 در آن بکار رفته است.

تبلت مذکور از نظر ظرفیت رم و حافظه داخلی آپشن‌های مختلفی را ارائه می‌کند که در بهترین حالت می‌تواند از رم 32 گیگابایتی و حافظه داخلی 2 ترابایتی نوع SSD بهره‌مند گردد. بکارگیری قطعات سخت افزاری قدرتمند در تبلت زدبوک ایکس 2 سبب شده که شرکت اچ‌پی چندان دست بازی به منظور طراحی ظریف محصول نداشته باشد، بنابراین تبلت از بدنه‌ای بسیار قطور بهره می‌برد اما فراموش نکنید که کارایی آن تقریبا مثل کارایی کامپیوترهای شخصی رده بالاست.

صفحه نمایش زدبوک ایکس 2 یک نمایشگر لمسی 14 اینچی است که از نظر وضوح تصویر آپشن‌های مختلفی دارد. کاربران علاقمند به وضوح تصویر بالا قابلیت خرید نسخه مجهز به نمایشگر 4K این محصول  را دارند. این تبلت از یک قلم اختصاصی هم بهره می‌برد که ظاهرا به همراه خود دستگاه و باکس آن عرضه می‌شود. اچ‌پی مدعی است که این قلم قابلیت تشخیص 4096 سطوح فشار مختلف را دارد.

تبلت زدبوک ایکس 2 از یک پایه نگهدارنده اختصاصی، یک شیار کارت‌خوان هوشمند، یک کارت‌خوان SD، یک پورت HDMI، یک پورت USB 3.0، دو پورت USB C و یک پورت تاندربولت بهره می‌برد. بهره‌مندی از وبکم با وضوح 720p و کیبورد با نور پس زمینه هم از دیگر مشخصات زدبوک ایکس 2 محسوب می‌شود. ضمنا وزن این تبلت هم برابر با 2.1 کیلوگرم است.

شرکت اچ‌پی اشاره داشته که عرضه تبلت زدبوک ایکس 2 را از ماه دسامبر آغاز خواهد کرد و نسخه پایه‌ای آن با قیمت نه چندان ارزان 1750 دلار به فروش می‌رسد. اچ‌پی در مورد قیمت نسخه برتر این تبلت صحبتی به میان نیاورده اما می‌توان پیش‌بینی کرد که نسخه برتر آن قیمتی نجومی را به همراه داشته باشد. نظر شما در مورد تبلت هیبریدی اچ‌پی زدبوک ایکس 2 چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟