ترفندهایی برای افزایش کارایی
برای بهره‌وری بیشتر در کار و زندگی؛ این ده مطلب را بخوانید!
بهره‌وری یکی از شاه‌کلیدهای موفقیت در زندگی و کار است. بدون بهره‌وری نمی‌توان انتظار پیشرفت و رشد داشت. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا بیشتر به بهره‌وری محتاج هستند. مجموعه مطالب زیر از جنبه‌های مختلف دلایل کاهش یا افزایش بهره‌وری شخصی و کسب‌وکاری را بررسی کردند.

1606683296_1_0.gif

۱۰ روش برای این‌که در محیط کار بازدهی بیشتری داشته باشید

برای این‌که در محیط کار همیشه پرانرژی باشید و بازدهی بیشتری داشته باشید؛ ۱۰ روش وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید همیشه در اوج کار خود باشید و وظایف محول شده را به خوبی انجام دهید.

خود را برای افزایش بهره‌وری هک کنید!

اگر با دیدن عبارت «خود را هک کنید» به یاد دنیای امنیت افتاده‌اید، لطفاً کمی صبر کنید. این‌ بار اوضاع کمی متفاوت است. آیا تا به ‌حال احساس کرده‌اید در طی روز زمان کافی برای انجام همه کارها ندارید؟ باید بدانید روش‌های مختلفی برای افزایش بهره‌وری وجود دارند که باعث می‌شوند از هر ساعت از زندگی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. 

۲۰ راز بهره‌وری فوق‌العاده افراد بسیار موفق

شاید رازهای انگیزشی که تا به‌حال بیش از 10 بار آن‌ها را مرور کرده‌اید دیگر مانند مرتبه اول نتوانند کارساز باشند. بهتر است با یک چرخش کلی به دنبال رازهای دیگری بود. در زیر ۲۰ راز بهره‌وری افراد بسیار موفق به شما ارائه می‌شود که باعث می‌شود روش خود در داخل خانه؛ کار و زندگی خلاقانه را مجددا ارزیابی کنید.

20 نرم‌افزار کوچک و رایگان که بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد + لینک دانلود

اینترنت پر از نرم‌افزار رایگان است و همین مسئله کار را برای انتخاب بهترین اپ‌هایی که واقعا به کارمان می‌آیند، مشکل می‌کند. این مقاله به عنوان راهنمایی برای انتخاب 20 اپلیکیشن برتر رایگان (وب و ویندوز) برای افزایش بازده کاری تقدیم حضورتان می‌شود. این برنامه‌ها کامپیوتر شما را سریع‌تر، قوی‌تر و پربازده‌تر می‌کنند.

این ۱۲ عادت قاتل بهره‌وری شما هستند

عادت‌‌ها به زندگی ما انسان‌ها شکل می‌دهند. برای رسیدن به یک توازن مناسب و در پی آن زندگی پربار که همراه با یک شغل خوب و راضی‌کننده و در عین حال طولانی‌مدت باشد؛ باید سعی کنیم خیلی از عادات خود به‌خصوص آن‌‌هایی که درصد بهره‌وری را کاهش می‌دهند از بین ببریم.

۷ افزونه ایمیل خارق‌العاده برای افزایش بهره‌وری استارت‌آپ‌ها + لینک دانلود

افزونه‌ها و برنامه‌های کاربردی برای کارآفرینانی که در طول روز وقت کمی دارند، ابزارهای ارزشمندی به شمار می‌روند. در دنیای استارت‌آپ‌ها بهره‌وری مفهومی است که ارتباط مستقیمی با استراتژی دارد.

۱۰ ترفند بهره‌وری برای افزایش بازده کاری!

برای اکثر ما، بهره‌وری یعنی انجام کار بیشتر در زمان کمتر، که البته این نوع نگاه به بهره‌وری صحیح نیست. بهره‌وری در محل کار یعنی انجام مهمترین کارها در کارآمدترین حالت ممکن.

تا این ۵ عادت خود را تغییر ندهید؛ اتفاقی نمی‌افتد!

بهره‌وری در دنیای پرسرعت امروزی بسیار مهم و حائز اهمیت است. اکثر آدم‌ها سعی می‌کنند تا کارهای روزمره خود را بیشتر کنند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند، اما این روش برای آن که بتواند به نتایج خوب و قابل سنجشی برسد،کمی زمان می‌برد.

روزانه 90 دقیقه از وقت‌تان را برای کار نکردن برنامه‌ریزی کنید

اگر فکر می‌کنید دیگران به‌قدری کار روی سرتان ریخته‌اند که فرصت فکر کردن برای آینده و برنامه‌ریزی ندارید، بخشی از زمان روزانه خود را به کار نکردن اختصاص دهید یعنی همان کاری که مدیرعامل لینکدین انجام می‌دهد.

چرا هر مدیری باید همین امروز فیسبوک را پاک کند

با رشد شبکه‌های اجتماعی و گسترش روزافزون استفاده از اسمارت‌فون، این وسیله تبدیل به مانعی بر سر راه پیشرفت و موفقیت شده است. اگر مدیر یک تیم هستید، خیلی سریع اپلیکیشن فیسبوک را از روی گوشی پاک کنید تا کارایی و بهره‌وری را افزایش دهید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟