حذف حساب‌ها یا باگ نرم‌افزاری
یک باگ باعث ناپدید شدن تعداد زیادی از حساب‌های کاربری اینستاگرام شد
اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که برای ورود به حساب کاربری خود در اینستاگرام با مشکل روبرو شده‌اید، باید بدانید که شما در این مورد تنها نیستید. به واسطه آن‌که یک اشکال نرم‌افزاری در زیرساخت سامانه‌های اینستاگرام باعث به وجود آمدن این مشکل بالقوه شده است. مشکلی که روی طیف گسترده‌ای از کاربران تاثیرگذار بوده است.

1606683296_1_0.gif

در 24 ساعت گذشته طیف گسترده‌ای از کاربران این شبکه اجتماعی در زمان ورود به حساب کاربری خود با مشکل نبود حساب کاربری خود روبرو شدند. مشکلی که باعث شد خیل عظیمی از پیام‌های تند و انتقادآمیز برای توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی ارسال شود. بخش اعظمی از کاربران از این موضوع ابراز شکایت کرده‌اند که اینستاگرام بدون آن‌که هیچ‌گونه هشداری در این زمینه برای آن‌ها ارسال کند حساب کاربری آن‌ها را غیر فعال کرده یا به‌طور کامل حذف کرده است. اما مسئولان این شبکه اجتماعی در بیانیه‌ رسمی متذکر شده‌اند که هیچ‌ حساب کاربری حذف نشده و بانک‌های اطلاعاتی متعلق به حساب‌های کاربری سالم هستند.

مطلب پیشنهادی

تلگرام نسخه 4.1 با ویژگی‌های قابل توجهی منتشر شد
نسخه جدید همراه با قابلیت‌های کاربردی

توسعه‌دهندگان اینستاگرام اعلام داشته‌اند: « وجود یک اشکال نرم‌افزاری باعث بروز این مشکل شده است. ما در اسرع وقت این مشکل را برطرف کرده و همه چیز را به حالت اولیه آن باز می‌گردانیم.»  در یکی دو سال گذشته وجود باگ‌هایی از این دست باعث دلخوری کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. نزدیک به یک سال پیش نیز وجود یک باگ نرم‌افزاری در شبکه اجتماعی فیس‌بوک باعث شد تا در صفحه اول تعداد زیادی از حساب‌های کاربران برچسب فوت شده به نمایش در آید. توییتر نیز چند وقت مشابه چنین مشکلی را داشت که تعدادی از حساب‌های کاربری بدون هیچ‌گونه علتی غیر فعال شده بودند.

مطلب پیشنهادی

5G دقیقا چیست؟ این ده مطلب را بخوانید تا بدانید

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟