NeuroLogica تولید دستگاه سی‌تی سیار برای اسکن ویروس کرونا در چین را تسریع می‌کند
BodyTom سامسونگ به کمک تشخیص کرونا می‌رود
با پیش سفارش 10 دستگاه سی‌تی اسکن سیار BodyTom در چین، NeuroLogica سامسونگ اعلام كرد که منابع قابل توجهی را برای تسریع در ساخت و حمل اسکنرهای خود اختصاص خواهد داد تا به کاهش بحران رو به رشد ویروس کرونا در این کشور کمک کند.

1606683296_1_0.gif

تصویربرداری سی‌تی که شواهدی از ذات الریه ویروسی را نشان می‌دهد به عنوان موثرترین وسیله برای تشخیص بیمارانی که مشکوک به عفونت ویروسی هستند شناخته شده است. دستگاه قابل حمل 32 قطعه‌ای BodyTom که مخصوصا برای غربالگری یک بیماری مسری مناسب است از یک طراحی محافظ دار داخلی برخوردار است که امکان اسکن بیماران در قرنطینه در محل مراقب را فراهم کرده و احتمال قرار گرفتن دیگران در معرض این بیماری در طی فرآيند آزمايش را به حداقل می‌رساند. این دستگاه سی‌تی اسکن با کیفیت تصویر بسيار بالا در عین حال که قادر به اسکن تمام بدن است بسیار جمع و جور بوده و به راحتی قابل مانور است و فضای کمی‌ را در کشتی‌های کروز و سایر تنظیمات اسکن غیر معمول که در آن بیماران در قرنطینه نگه داشته می‌شوند اشغال می‌کند.

مدیر ارشد اجرایی NeuroLogica سامسونگ، دیوید وبستر می‌گوید: « BodyTom به عنوان یک دستگاه سی‌تی اسکن سیار که با پروتکل‌های غربالگری ریه سازگار است، موثرترین راه حل برای استفاده در محیط‌هایی مانند چین است. کارکنان مستقر در بوستون ما خستگی ناپذیر کار می‌کنند تا بتوانند اسکنرهای بیشتری را برای ارسال به مناطق آسیب دیده بسازند تا به تشخیص قطعی بیماران کمک کنند.»

در تحقيقات اخیر منتشر شده در Radiology مشخص شده است که سی‌تی اسکن می‌تواند مواردی را تشخیص دهد که آزمايش DNA قادر به انجام آن نیست. در یک نمونه، حتی یک آزمايش DNA ثانویه چند روز پس از ارزیابی اولیه منفی باقی مانده است در حالی که علائم ویروس کرونا بلافاصله در سی‌تی اسکن دیده می‌شود.

نویسندگان این تحقيق خاطر نشان می‌کنند که علاوه بر این که تجهيزات آزمايش DNA در چین محدود و فرصت انجام آزمايشات اندک است، نیاز به غربالگری بهتر در مراحل اولیه بیماری اهمیت زیادی دارد. سی‌تی اسکن خصوصا برای بیمارانی که احتمال عفونت ویروسی دارند بسیار مناسب است. NeuroLogica با کمک توزیع کننده چینی خود Chindex تلاش‌های بشر دوستانه‌ای را برای سرعت بخشیدن در تحویل دستگاه‌های BodyTom انجام خواهد داد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟