بررسی هاب و شارژر UNITEK Y-3178
این هاب، می‌تواند تعداد پورت‌های USB شما را از یکی به چهار پورت افزایش دهد. علاوه بر چهار پورت مخصوص انتقال اطلاعات، یک پورت (5V 2A) نیز مخصوص شارژ انواع دستگاه‌های قابل‌حمل در نظرگرفته شده که البته برای انتقال اطلاعات کاربردی ندارد.

1606683296_1_0.gif

آنچه در نگاه نخست توجه ما را جلب کرد، طراحی متفاوت این وسیله بود که حل کیفیت ساخت بالایی را به کاربر منتقل می‌کند. با اتصال هاب به لپ‌تاپ یا کامپیوتر و امتحان سرعت انتقال اطلاعات، شاهد سرعت راضی‌کننده‌ای بودیم. انتقال اطلاعات با استفاده از پورت‌های USB 3.0 این هاب با حداکثر سرعت ۵ گیگابیت در ثانیه انجام می‌شود و البته این سرعت در عمل، بستگی به توانایی دستگاه مورد استفاده خواهد داشت.
چهار چراغ LED نیز برای چهار پورت USB 3.0 در نظر گرفته شده‌اند که وضعیت اتصال را به کاربر نشان می‌دهند. همچنین، دستگاه با استانداردهای پیشین یعنی USB 2.0 و USB 1.1 نیز سازگار است.
در نهایت، نکته قابل‌ذکر دیگر این است که آداپتور برق مورد‌نیاز این هاب در بسته آن موجود است و دیگر نیازی نیست بعد از خرید هاب نگران پیدا کردن یک آداپتور مناسب آن باشید.
هاب Y-3178 در مجموع یک وسیله کاربردی (به‌خصوص پورت مخصوص شارژ امکان اضافه دلچسبی بود) است که با ابعاد کوچک و طراحی خوب، تجربه دلچسبی را برای ما فراهم کرد.

ایسوس

نظر شما چیست؟