22/02/1400 - 08:05
پخش زنده و آنلاین دربی لیگ برتر 1400- 1401
اگر قصد دارید پخش زنده بازی‌ دربی استقلال و پرسپولیس را آنلاین تماشا کنید در ادامه سایت‌هایی که دربی را آنلاین و زنده پخش می‌کنند را معرفی کردیم. در ادامه این مطلب برترین سایت‌ها و اپ‌هایی که دربی استقلال و پرسپولیس را مستقیم، زنده و آنلاین پخش می‌کنند را معرفی می‌کنیم.

نتیجه دربی استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس 0 استقلال

  • نیمه اول دربی 97 بسیار پربرخورد دنبال شد که موقعیت خاصی روی دروازه‌ها خلق نشد اما استقلالی‌ها روی یک صحنه پس از گرفته شدن آفساید معترض بودند.
  • سرانجام هفته هشتم لیگ 21 فرا رسید تا چشم میلیون‌ها بیننده خیره به دربی تهران باشد. تعداد جدال‌ سرخابی‌ها به 97 رسیده و با توجه به شرایط دو تیم پیروزی در این مسابقه می‌تواند سرنوشت نهایی تیم‌ها را تا حد زیادی رقم بزند.
  • پرسپولیس با لقب مدافع عنوان قهرمانی و استقلال نیز به عنوان مدعی قهرمانی کار سختی در لیگ امسال دارند و هیچ یک از تیم‌ها نمی‌خواهند بازنده این جدال حیثیتی که تعیین کننده وضعیت آنها در جدول خواهد بود، باشند.
  • استقلال به عنوان میزبان این مسابقه درحالی به میدان می‌رود که چهار تساوی پی در پی کسب کرده و برای طلسم شکنی خود را آماده کرده است. از سوی دیگر پرسپولیس پس از فراز و نشیب‌ هفته‌های ابتدایی با دوبرد و دو کلین شیت به شهرآورد رسیده و برای ادامه روند خوبش، مقابل استقلال برنامه ریزی کرده است. با توجه به شرایط و عملکرد فنی دو تیم انتظار یک مسابقه گرم، پربرخورد و با صحنه‌های خطرناک پرشمار را داریم.

سایت‌های پخش زنده و آنلاین دربی استقلال و پرسپولیس

پخش زنده و آنلاین دربی استقلال و پرسپولیسشبکه سه از طریق سایت صدا و سیما

پخش زنده و آنلاین دربی استقلال و پرسپولیسشبکه سه از طریق سایت شبکه 3

پخش زنده و آنلاین دربی استقلال و پرسپولیسشبکه سه از طریق سایت تلوبیون

اپلیکیشن‌های پخش زنده و آنلاین دربی استقلال و پرسپولیس

  • تماشای پخش زنده و آنلاین دربی استقلال و پرسپولیس 1400 بر روی گوشی همراه می‌تواند برای آن‌هایی که در زمان انجام بازی‌های مد نظرشان در خانه نیستند، یک گزینه عالی باشد. خوشبختانه در چند سال اخیر، به لطف افزایش سرعت اینترنت همراه، دسترسی به تلوزیون‌های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید این اپ‌ها را دانلود کرده و از تماشای پخش زنده و آنلاین دربی 1400 استقلال و پرسپولیس لذت ببرید.

اپلیکیشن‌ تلوبیون: پخش زنده و آنلاین دربی 1400 استقلال و پرسپولیس

                               اپلیکیشن‌ تلوبیون: پخش زنده و آنلاین بازی دربی استقلال و پرسپولیس

اپلیکیشن‌ آیوپخش زنده و آنلاین دربی 1400 استقلال و پرسپولیس

                                  اپلیکیشن‌ آیو: پخش زنده و آنلاین  بازی دربی استقلال و پرسپولیس

تاریخ و ساعت بازی فوتبال پرسپولیس- استقلال درلیگ برتر 1400- 1401

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس- استقلال

  • تاریخ: شنبه 13 آذر 1400

  • ساعت: 16
  • ورزشگاه: ورزشگاه آزادی

ایسوس

نظر شما چیست؟