12/06/1399 - 19:30
معرفی آداپتور کنسول ATEN's CV211
یک آداپتور کنسول USB KVM لپ تاپ است که به‌طور خاص برای مدیران فناوری اطلاعات طراحی شده است. این آداپتور جایگزینی مناسب برای LCD ,mouse ,keyboard است که لپ‌تاپ شما را به یک کنسول KVM تبدیل می‌کند و ترکیبی از عملکرد یک ریکوردر، DVD-ROM خارجی، صفحه کلید، ماوس و مانیتور در یک واحد جمع و جور و راحت است. و شما را در تشخیص و عیب‌یابی سریع و حرفه‌ای سرورها یاری می‌کند.

1606683296_1_0.gif

 CV211  اتصال مستقیم لپ‌تاپ به سرورها، رایانه‌ها، کیوسک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز را فراهم می‌کند .این دستگاه برای حرفه‌ای‌های صنعتIT  توصیه می‌شود، دسترسی در سطحBIOS ، انتقال فایل دو جهته، ماکرو کلید میان‌بر، ضبط ویدیو و عکس از طریق یک کابل کامپوزیت USB 2.0 و VGA را ارائه می‌دهد. و دیگر نیازی به حمل تجهیزات سنگین به داخل دیتا سنتر نخواهید داشت.

علاوه بر این دارای طراحی منحصر به فرد گیره کابل برای مرتب‌سازی آسان کابل است، به‌راحتی قابل حمل و در جیب شما جا می‌شود. CV211 جایگزینی مناسب برای تجهیزات سنگین عیب‌یابی سیستم‌هایی است که دسترسی به آن‌ها دشوار و یا دسترسی به اینترنت در آن‌ها مجاز نیست.

همچنین شما می‌توانید با اتصال مبدل‌های HDMI  و  DisplayPort از این دستگاه استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه این آداپتور کنسول حرفه‌ای می‌توانید با کارشناسان رایمندرایانه به شماره  88769095  تماس حاصل فرمایید.

www.raymondholding.com

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟