سوییچ‌ ده گیگابیتی دی‌لینک مبتنی بر استاندارد ONS
شرکت دی‌لینک سری جدیدی از سوییچ‌های ده گیگابیت خود را به‌نام DXS-5000 معرفی کرد که مبتنی بر استانداردهای باز شبکه (Open Networking Standard) هستند.

1606683296_1_0.gif

 اولین سوییچ این سری به‌نام DXS-5000-54S یک سوییچ 54 پورتی است که برای استفاده در لایه‌های 2 و 3 شبکه طراحی شده است. این سوییچ 48 درگاه SFP+ ده گیگابیت و 6 درگاه 40 گیگابیت QSFP+ دارد. 
این سوییچ به طور ماژولار طراحی شده است و از می‌توان فن و منبع‌تغذیه آن را به‌صورت Hot-Swap تعویض کرد. این سوییچ برای رسیدن به بالاترین رادمان کاری؛ در هر دو پنل جلویی و پشتی سیستم تهویه هوا دارد تا یک جریان هوای کامل در سراسر سوییچ وجود داشته باشد. روی این سوییچ به‌طور پیش‌فرض، سیستم‌عامل Pluribus Netvisor نصب و اجرا می‌شود که یک سیستم‌عامل شبکه قابل برنامه‌ریزی است. درگاه‌های ارتباطی دیگر سوییچ DXS-5000-54S شامل یک Mini USB به‌عنوان پورت کنسول، یک درگاه RJ45 هزار مگابیتی برای مدیریت سوییچ و یک درگاه USB 2.0 Type A است. ظرفیت نهایی این سوییچ 1440 گیگابیت بر ثانیه است. حداکثر نرخ ارسال بسته‌ها 1071 مگا بسته در ثانیه و پردازنده آن چهار هسته‌ای با سرعت 2.4 گیگاهرتز در کنار 8 گیگابایت حافظه رم است. روی این سوییچ 64 گیگابیت حافظه فلش SSD نصب شده است. حافظه بافر بسته‌ها نیز 12 مگابیتی است و جدول آدرس‌های مک اندازه‌ای 288 کیلویی دارد. این سوییچ از ماه سپتامبر وارد بازارهای جهانی شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟