فبلتی با رم 6 گیگابایتی و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای
فبلت 6 اینچی و جدید جیونی ام 7 رونمایی شد + عکس
شرکت چینی جیونی (Gionee) گاها از اسمارتفون‌های بسیار جالب و باکیفیتی رونمایی می‌کند. فبلت جیونی ام 7 (Gionee M7) دقیقا یک نمونه از این دسته محصولات محسوب می‌شود که به تازگی توسط این کمپانی معرفی شده است. این فبلت به رم 6 گیگابایتی و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز خواهد بود. با سایت شبکه همراه باشید.

شرکت جیونی از دیگر کمپانی‌های چینی تولید و عرضه کننده اسمارتفون است که گاها محصولات بسیار جالب، شیک و باکیفیتی را معرفی می‌کند. این شرکت به تازگی از یک فبلت جدید با نام جیونی ام 8 رونمایی کرده که طراحی زیبا و بسیار شیکی دارد، بنابراین تصمیم گرفتیم مشخصات فنی و قابلیت‌هایش را برایتان شرح دهیم.

فبلت جیونی ام 7 از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد. نمایشگر آن تقریبا 85 درصد از پنل جلویی دستگاه را احاطه کرده و از این نظر فبلت ام 7 سبکی مدرن و به روز دارد. در پنل پشتی دستگاه یک اسکنر انگشت تعبیه شده که کیفیت عملکرد عالی خواهد داشت. دوربین اصلی دستگاه از دو سنسور تشکیل می‌شود و اصطلاحا گوشی جیونی ام 7 از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

صفحه نمایش فبلت نام برده شده 6.01 اینچی و از نوع آمولد (AMOLED) در نظر گرفته شده و وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌کند. نسبت تصویر نمایشگر آن هم 18 به 9 خواهد بود. همانطور که مشاهده می‌کنید نمایشگر دستگاه لبه‌ها یا حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و تقریبا 85 درصد از پنل جلویی فبلت توسط نمایشگر آن احاطه می‌شود.

جیونی فبلت مذکور را به تراشه هلیو پی 10 مدیاتک مجهز کرده که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. رم دستگاه هم ظرفیت 6 گیگابایتی را ارائه می‌کند. فبلت جیونی ام 7 به طور پیش‌فرض 64 گیگابایتی فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند بدین صورت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند. جالب است بدانید که شرکت جیونی اشاره داشته که در فبلت ام 7 دو چیپ امنیتی را بکار برده که یکی از آن‌ها وظیفه حفاظت از اطلاعات سیستم پرداخت و دیگری وظیفه حفاظت از اطلاعات شخصی کاربر را بر عهده خواهند داشت.

دوربین اصلی فبلت جیونی ام 7 از دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و قابلیت ضبط تصاویر سه بعدی را دارد. برای دوربین سلفی گوشی هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری این محصول ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و ضخامت بدنه آن فقط 7.2 میلیمتر است. بنابراین زمانی که این فبلت را در دست می‌گیرید احساس خوبی به شما منتقل می‌شود.

قیمت فبلت جیونی ام 7 برابر با 423 دلار در نظر گرفته شده است. جیونی صفحه نمایش دستگاه را برای یک سال گارانتی می‌کند و یک جفت هدفون بلوتوث Edifier W800BT و یک فیلیپ کاور و محافظ نمایشگر رایگان را هم به همراه دستگاه در اختیار خریداران قرار خواهد داد. فبلت مذکور از نظر تنوع رنگ شامل رنگ‌های طلایی روشن، مشکی، آبی روشن، آبی تیره و قرمز می‌شود. نظر شما در رابطه با فبلت جیونی ام 7 چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟