۱۰ بازی پردانلود اندروید iOS
بهترین بازی‌های اندروید و iOS در سال 99 - 2020
با پیشرفت تکنولوژی و صنعت بازی‌سازی تعداد علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی روز به روز درحال افزایش است و شرکت‌های بازی‌سازی در این راستا خوب عمل کردند و توانسته‌اند رضایت کاربران را جلب کنند. در چندسال اخیر رشد بازی‌های موبایلی پیشرفت چشم‌گیری داشته و بسیاری از شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی مانند gamelof و... به سمت ساختن بازی موبایلی آمده‌اند و در این مدت توانسته‌اند بازی‌های جذاب و با گرافیک بالا تولید کنند.
در این مقاله ده تا از بهترین بازی‌های اندروید سال 99 - 2020 را معرفی خواهیم کرد.

1606683296_1_0.gif

Pubg mobile

زمان زیادی از عرضه این بازی نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه توانسته چندین میلیون دانلود از گوگل‌پلی داشته باشد.

بازی محبوب پابجی موبایل در سبک اکشن و بقا برای گوشی‌های اندرویدی و ios  عرضه شد و مدت زیادی نگذشت که نسخه pc، xbox، ps4 و...  آن عرضه شد. این بازی توانسته طرفدارهای زیادی در سرتاسر دنیا بدست‌ آورد و در بعضی از کشورها مانند هند این بازی به دلیل محبوبیت زیاد و اعتیاد نوجوانان به این بازی ممنوع و فیلتر شد.

در بازی pubg mobile  صد نفر در یک نقشه هشت درهشت قرار می‌گیرند و به صورت تکی یا گروهی روبروی همدیگر قرار می‌گیرند. برنده کسی یا تیمی است که از میان این صد نفره زنده بماند و تعداد نفرات کشته بیشتری داشته باشد.

برای اجرای این بازی در گوشی نیازمند یک گوشی میان‌رده هستید و ممکن است هنگام اجرای بازی با پیام your device is not supported مواجه شوید که در این صورت باید نسخه pubg mpbile lite  را از دانلود کنید.

اگه به دنیای گیم علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را تست کنید.

دانلود بازی pubg mobile برای اندروید و ios

لینک دانلود بازی pubg mobile در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازی  pubg mobileدر اپ‌استور


Call of duty mobile

بهترین بازی‌های اندرویدی

مدتی زیادی از عرضه بازی pubg mobile  نگذشت که شرکت اکتیوویژن و tencent game با همکاری یکدیگر بازی call of duty mobile  را تولید کردند و عرصه رقابت را برای بازی پابجی موبایل سخت کردند.

این بازی که مدت زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد توانسته است بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود را در گوگل‌پلی ثبت کند.

در این بازی همانند بازی‌های pubg، fortnit و... به صورت تکی و تیمی وارد بازی می‌شوید و با طیف گسترده‌ای از بازیکن‌ها در سراسر دنیا بازی خواهید کرد. ماموریت‌های مختلفی را پشت‌سر خواهید گذاشت در این بازی از انواع صلاح‌های مختلف و مدرن  استفاده  شده است. همچنین می‌توانید قدرت‌های مختلفی را در هر بازی انتخاب کنید.

گرافیک بالا و گیم‌پلی جذاب می‌تواند ساعت‌ها شما را جذب این بازی کند. اگر طرفدار بازی‌های اکشن هستید بازی ندای‌ وظیفه را از دست ندید.

دانلود بازی call of duty mobile برای اندروید و ios

لینک دانلود بازیcall of duty  در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازیcall of duty  در اپ‌استور

بازی Fortnit

بهترین بازی‌های اندرویدی

احتمالا اسم این بازی را در اینستاگرام یا یوتیوب و یا در صفحه استریم‌ گیمرهای ایرانی و خارجی شنیده باشید.

بازی fortnit  یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اکشن در سطح جهانی است که تقریبا برای تمام دیوایس‌ها و کنسول‌ها عرضه شده‌است.

بازی فورتنایت درسبک بازی‌های pugb  و call of duty  است و تفاوتی که این بازی با بقیه بازی‌ها دارد فانتزی بودن آن است که از گیم‌پلی آن تا صلاح‌ها و شخصیت‌های بازی به صورت فانتزی است که همین مورد باعث شده این بازی مورد پسند بعضی از گیمرها نباشد.
یکی از دلایل محبوبیت این بازی داشتن نقشه گسترده و امکان استفاده از شخصیت‌های محبوب مارول مانند ددپول، مردعنکبوتی و... همچنین کلی شخصیت مختلف که درطول بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بازی فورتنایت ابتدا برای کسنول و پی‌سی عرضه شد و به‌تازگی نسخه گوشی آن در اختیار کاربران قرار گرفت. درهمین مدت کوتاه بالا صدمیلیون دانلود داشته است. این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی، اپ‌استور و سایت اپیک گیمز دانلود کنید.

توجه: این بازی به دلیل حجم و گرافیک بالا در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده قابل اجرا نیست. قبل از نصب بازی از قابل اجرا بودن آن برروی گوشی موبایلتان مطمعن شوید.

دانلود بازی فورتنایت برای اندروید و ios

این بازی در گوگل‌‌پلی حذف شده و باید از طریق سایت epicgames بازی را دانلود کنید.

برای ورود به سایت epicgames کلیک کنید


بازی asphalt9

بهترین بازی‌های اندرویدی

بازی آسفالت در سری‌های مختلف ارايه شده و جدیدترین نسخه آن بازی asphalt9  است که مانند نسخه‌های قدیمی توجه خیلی از گیمرها و کاربران موبایل را به خود جذب کرد که در لیست بهترین بازی‌های اندرویدی هرساله قرار می‌گیرد.

بازی اسفالت از بهترین و محبوبت بازی‌ها در سبک ماشینی‌سواری و رانندگی است که توسط کمپانی game loft تولید شده. با توجه به سابقه از این کمپانی انتظار می‌رود یک بازی با گرافیک خارق‌العاده باشد و همین‌طور است.

این بازی ابتدا برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شد و بعد از مدتی برای ios  هم عرضه شد. asphalt9 تا الان توانسته بیشن از چندین میلیون بار دانلود را ثبت کند.

در بازی آسفالت 9 همانند نسخه‌های قدیمی باید در مسابقات مختلف شرکت کنید تا بتوانید ‍‍‍پول و نتیروژن بدست‌ آورید و در مراحل بعدی ماشین خودتان را ار تقا دهید.

دانلود بازی  asphalt9 برای اندروید و ios

لینک دانلود بازی  asphalt9در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازی asphalt9 در اپ‌استور


بازی darkness rises

بهترین بازی‌های اندرویدی

ظهورشیاطین یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌ موبایلی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی است.

 در این بازی تاریکی و شیاطین دنیا را فراگرفته است و موجی از شیاطین آماده‌اند تا به دروازه حمله کنند. شما وظیفه دارید با انتخاب قهرمان خودتان که هرکدام دارای قدرت‌های مختلفی هستند انتخاب کنید و به دل تاریکی‌ها بروید و از ورود شیاطین جلوگیری کنید. دراین بازی امکان ایجاد گیلد با کاربران در سراسر دنیا وجود دارد که باعث می‌شود حس هیجان‌ را تجربه کنید.

بازی darkness rises  توانسته بیش از یک میلیون بار دانلود را در گوگل‌پلی ثبت کند.

نکته: این بازی به صورت انلاین بوده و برای ورود به بازی نیاز به نرم افزار تغییر ip دارید. همچنین بازی دارای دیتا است که از داخل خود بازی قابل دانلود است.

دانلود بازی darkness rises برای اندروید و ios

لینک دانلود بازی darkness rises در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازی darkness rises در اپ‌استور


بازی Five night at freddys AR

بهترین بازی‌های اندرویدی

بازی پنج شب در کنار فردی چند سال از عرضه نسخه‌های قدیمی آن می‌گذرد. این بازی به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌‌ها در سبک ترسناک تبدیل شده است.

آخرین نسخه بازی نسبت به سری‌های قدیمی آن  متفاوت است و در آن از تکنولوژی AR استفاده شده است. فناوری AR  یک تکنولوژی واقعیت افزوده است که در برروی بعضی از گوشی‌های اندرویدی قابل اجرا است، می‌توانید اجسام سه بعدی را با استفاده از دوربین موبایل شبیه‌سازی کنید. به زبان ساده‌تر این بازی در محیطی که د‌ر آن قرار دارید اجرا خواهد شد و یک تجربه متفاوت به شما دست‌ خواهد داد.

 اینبار شما در نقش یک مشتری Fazbear Entertainment به نام Fazbear Funtime Service  هستید.

شرکت FAZBER  اقدام به فروش عروسک‌های خود می‌کند و شما مانند بقیه مشتری‌ها اقدام به خرید آن‌ می‌کنید. اما وقتی این ربات‌ها به خانه شما ‌می‌آیند شروع به انجام رفتارهای مشکوک می‌کنند و به جای سرگرم کردن به شما حمله‌ور می‌شوند. شما باید در مقابل حملات آن‌ها مقاومت کنید و با پیدا کردن قطعات الکترونیکی و پردازشگرها اقدام به تعمیر آن‌ها کنید.

نکته:

  • این بازی بر روی دستگاه‌های‌ Arm64  با اندروید بیش از ۷ قابل اجرا است.
  • برای انجام بازی باید دستگاه قابلیت ARcore را پشتیبانی کند.
  • برای به وجود نیامدن مشکل دربازی آن را به صورت آنلاین اجرا کنید

دانلود بازی  Five night at freddys AR برای اندروید و ios

لینک دانلود بازی  Five night at freddys AR در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازی Five night at freddys AR در اپ‌استور


بازی dead by daylight mobile

بهترین بازی‌های اندرویدی

مدت زیادی از انتشار dead by daylight  روی کنسول نمی‌گذرد و اکنون نسخه موبایل آن در دسترس است و کاربران می‌توانند به صورت رایگان وارد بازی شوند.

در جریان بازی یکی از بازیکنان نقش قاتل و بقیه نقش بازمانده را در یک رقابت انلاین ۵نفره بازی می‌کنند. افرادی که بازمانده هستند باید به یکدیگر کمک کنند تا موتورهای برق را پیدا کنند و آن‌ها را روشن کنند، درنهایت دروازه برای فرار باز شود و از آن طرف قاتل با سلاخی کردن بازمانده‌ها مانع اینکار می‌شود.

این بازی با وجود برخی از نقص‌‌‌ها اما ارزش امتحان دارد و تجربه هیجان‌انگیزی به شما خواهد داد

دانلود بازی  dead by daylight mobile برای اندروید و ios

لینک دانلود بازی dead by daylight mobile در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازی dead by daylight mobile در اپ‌استور


بازی Froza street

بهترین بازی‌های اندرویدی

با اینکه نمی‌توان هیچ بازی ماشینی و رانندگی را با آسفالت مقایسه کرد اما به راحتی نمیشود از بازی froza street  گذشت.

فورتزا استریت یک بازی رایگان و هیجان‌انگیز در شهر میامی است که باید در رویدادهای هفتگی و شبانه شرکت کنید تا بتوانید برنده شوید. امکان شخصی‌سازی ماشین وجود دارد و با جمع کردن جایزه و پول می‌توانید ماشین خود را به حالت دلخواه شخصی‌سازی کنید.

دانلود بازی  Froza street برای اندروید و ios

لینک دانلود بازی Froza street در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازی Froza street در اپ‌استور


بازی space marshals2

بهترین بازی‌های اندرویدی

 space marshals2 نخسه دوم بازی جذاب مارشال فضایی است که در سبک اکشن برای دستگاه‌‌های اندرویدی عرضه شده‌است و با گرافیک فوق‌العاده بالا طرفداران زیاد به سوی خود جذب کرده است

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش یک متخصص شکار زندانیان را برعهده دارید و زندانیان فراری که با رفتن به سیارات دیگر مخفی شده‌اند را باید شکار کنید. در طی مراحل با صلاح و دشمنان مختلفی روبرو خواهید شد که باید همه آن‌ها را از سر راه بردارید و همچنین در این مسیر گاهی اوقات مجبور خواهید شد که از دید دشمنان مخفی شوید تا به مراحل بعدی بروید.

نسخه دوم این بازی طبیعتا از نسخه اول آن با کیفیت‌تر و بهتر است. اگر به دنبال یک بازی با گرافیک بالا و تجربه‌ ای جدید از بازی‌های اکشن هستید پیشنهاد می‌کنیم‌ این بازی را حتما نصب کنید.

دانلود بازی  space marshals2 برای اندروید و ios

لینک دانلود بازی space marshals2 در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازی space marshals2 در اپ‌استور


بازی  Tacticool – 5v5 shooter

بهترین بازی‌های اندرویدی

بازی تاکتیکول یک بازی فوق‌العاده جداب و با گرافیک‌ بالا در سبک اکشن و تیمی است و به صورت رایگان برای گوشی‌های موبایل عرضه شده‌است.

این بازی همانطور که از اسمش پیدا است یک بازی تکنیکال است و بدون شک تجربه استفاده از این بازی را در بازی‌های دیگر بدست نخواهید آورد.

بازی تاکیتکول مدت زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد اما در همین زمان کوتاه توانسته است بیش از ۵ میلیون دانلود را در ثبت کند

همانطور که از عنوان بازی پیدا است بازی به صورت تیم‌های ۵ نفره است که تلفیق گرافیک بالا و گیم‌پلی حرفه‌ای آن باعث شده این بازی منحصربفرد باشد

سبک اصلی بازی به صورت team deathmatch  است که دو تیم در روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند و برنده تیمی است که تعداد کمتر کشته داده و تعداد بیشتری از تیم مقابل را کشته است. در طول بازی می‌توان از بیش از ۵۰ سلاح مختلف استفاده کرد و با خرید سلاح می‌توان آن‌ها را ارتقا داد و با جمع کردن پول و امتیاز می‌توان شخصیت‌های جدید را آنلاک کرد .

گرافیک این بازی بسیار بالا است و جزییات آن فوق‌العاده دقیق است. اگر گوشی پرچم‌دار دارید می‌توانید در قسمت تنظیمات بازی گرافیک و فریم‌ریت بازی را افزایش داده و از گرافیک جذاب این بازی لذت ببرید.

دانلود بازی  Tacticool – 5v5 shooter برای اندروید و ios

لینک دانلود بازی  Tacticool – 5v5 shooter در گوگل‌پلی

لینک دانلود بازی  Tacticool – 5v5 shooter در اپ‌استور

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟