با این برنامه‌ها به‌سادگی تماس‌های مزاحم را بلاک کنید
10 اپلیکیشن فوق‌العاده برای بلاک کردن تماس در iOS
اپلیکیشن بلاک کننده تماس که به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌های iOS نصب است فاقد بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که در اپ‌های بلاک کننده تماس طرف سوم وجود دارند. برای همین در مطلب امروز، تعدادی از بهترین اپ‌های بلاک کننده تماس که برای دستگاه‌های iOS ساخته شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

یکی از ویژگی‌های جالب گوشی آیفون وجود یک برنامه از پیش‌ساخته برای بلاک کردن یا رد کردن تماس است. این برنامه پیش‌فرض آن‌قدر توانایی دارد که تماس‌ها را بلاک کند. اما به‌هر حال نبود برخی از ویژگی‌ها و امکانات بیشتر باعث می‌شود تا این اپ در مقایسه با اپ‌های طرف سوم پیشرفته‌ای مانند Truecaller ضعیف‌تر باشد.

داشتن یک برنامه پیش‌فرض بلاک کردن تماس برای iOS می‌تواند مزیت بزرگی باشد زیرا به‌شما کمک می‌کند تا تماس‌های بازاریاب‌ها، تماس‌هایی که با هدف کلاه‌برداری هستند و یا تماس‌های ناشناس را به‌سادگی بلاک کنید. اما اگر به‌دنبال امکانات پیشرفته‌تر و بیشتری هستید اپ‌های طرف سومی هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در iOS تماس‌ها را بلاک کنید.

1- TrueCaller

اپلیکیشن TrueCaller ذاتا اپ مخصوص بلاک کردن تماس نیست اما ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای بلاک کردن تماس در خود دارد. اپ TrueCaller طوری طراحی و توسعه داده شده که می‌توان از آن برای پیدا کردن توضیحات شماره‌های موبایل در سطح جهانی استفاده کرد. اپلیکیشن بلاک کردن تماس TrueCaller شماره تمام کاربران TrueCaller را در اختیارتان می‌گذارد، کاری که در حالت عادی اصلا امکان‌پذیر نیست. اپ TrueCaller یکی از بهترین برنامه‌های بلاک کردن تماس است که قابلیت بلاک کردن تماس به‌صورت پیش‌ساخته در آن گنجانده شده است. با استفاده از اپلیکیشن بلاک کردن تماس TrueCaller هر شماره‌ای که می‌خواهید را وارد لیست سیاه کنید.

2- RoboKiller

اپلیکیشن RobotKiller یکی از قوی‌ترین برنامه‌های موجود برای بلاک کردن تماس در گوشی‌های iOS است. از جمله ویژگی‌های بارز این اپ امکان در اختیار گذاشتنن شناسه یا ID تماس گیرنده به‌صورت بلادرنگ است که به‌کاربر کمک می‌کند تا تماس‌های اسپم را شناسایی کنید. صفحه آیتونز RobotKiller ادعا می‌کند که این اپلیکیشن در عرض تنها 30 روز قادر به کاستن از تماس‌های ناخواسته به میزان حداکثر 90 درصد است. پس بدون شک RobotKiller یکی از قوی‌ترین اپ‌های بلاک کردن تماس است که می‌توانید روی آیفون نصب و از آن استفاده کنید.

3- Hiya Caller ID and Block

یکی دیگر از اپ‌های محبوب Hiya Caller ID and Block نام دارد که می‌تواند در لحظه شناسه تماس گیرنده را نشان دهد. این اپلیکیشن می‌تواند به‌صورت خودکار تماس‌های اسپم، تماس‌های مربوط به بازاریابی و غیره را شناسایی و بلاک کند.علاوه بر این، کاربران می‌توانند با ساختن یک لیست سیاه شخصی‌سازی شده شماره‌های موردنظر خود را به بلک‌لیست اضافه کنند. 

4- Mr. Number Call Block & Lookup

اگر دنبال برنامه بلاک کردن تماسی هستید که برای خود جامعه‌ای داشته باشد پس Mr. Number Call Block & Lookup بهترین گزینه برای شما است. در واقع Mr. Number Call Block & Lookup بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن برای پلتفرم iOS است که می‌توانید آن‌را از اپ استور دانلود کنید. این برنامه برای جستجوی معکوس سریع خود شناخته شده است.

5- Call Bliss

اپلیکیشن دیگری که در زمینه بلاک کردن تماس در iOS شناخته شده Call Bliss نام دارد. این اپلیکیشن دارای ویژگی DND (لطفا مزاحم نشوید) است که به‌طور خودکار تماس‌های تبلیغاتی، بازاریابی و اسپم‌ها را شناسایی و بلاک می‌کند. علاوه بر این، Call Bliss دارای ویژگی Suppress All Mode است. کاربر با این ویژگی می‌تواند تمام تماس‌های ورودی را به‌صورت کاملا کارآمد ساکت کند. برای همین است که از Call Bliss به‌عنوان یکی از بهترین اپ‌های بلاک کردن تماس در iOS نام برده می‌شود.

6- Sync.ME – Caller ID & Block

یکی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های بلاک کننده ID کاربر برای پلتفرم iOS اپ Sync.ME – Caller ID & Block است. از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن نمایش شناسه تماس گیرنده و هم‌چنین هشدار تماس‌های اسپم به‌کاربر است. یکی از امکانات جالب اپ Sync.ME – Caller ID & Block به‌روزرسانی عکس مخاطبان در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی است. در کنار تمام این‌ها، ویژگی بلاک کردن تماس باعث شده تا این اپ قادر به بلاک کردن تماس‌های اسپم باشد.

7- Norton Mobile Security

اپ Norton Mobile Security یک برنامه امنیتی است که همه کاربران آیفون باید آن‌را روی دستگاه‌های خود نصب کرده باشند. البته این محصول به‌خاطر ویژگی‌های بلاک کردن تماس مشهور نیست، بلکه قابلیت‌های امنیتی درجه بالای آن باعث شده تا کاملا شناخته شود. اپلیکیشن Norton Mobile Security اساسا یک پکیج کامل امنیتی است که در کنار آن، ویژگی‌های بلاک کردن تماس نیز در دسترس کاربران است. با این اپلیکیشن تمام تماس‌های بازاریابی، تبلیغاتی و همچنین اسپم را بلاک کنید.

8- Whoscall – Caller ID & Block

یکی از بهترین اپ‌های بلاک کردن تماس که از کار با آن لذت می‌برید Whoscall – Caller ID & Block است. این اپ به‌شدت در اپ استور اپل محبوب است و شامل امکانات و قابلیت‌های هیجان‌انگیز زیادی است. اپ Whoscall – Caller ID & Block مانند اپ TrueCaller قادر به‌شناسایی تماس‌های ناشناس است. بنابراین، با اپلیکیشن Whoscall – Caller ID & Block پیش از پاسخ به‌تماس می‌توانید تماس گیرنده را بشناسید. به‌غیر از تمام این موارد، اپلیکیشن فوق به‌خاطر ویژگی‌های بلاک کردن تماس شناخته می‌شود. شما می‌توانید بلاک کردن شماره‌ها را زمان‌بندی کنید و از زمان باارزش استراحت خود نهایت استفاده را ببرید.

9- Call Blocker: Block spam calls

یکی دیگر از اپ‌های فوق‌العاده در زمینه بلاک کردن تماس در iOS اپلیکیشن Call Blocker: Block spam calls است. این برنامه با داشتن بیش از 100 هزار شماره ثبت شده می‌تواند تماس‌های اسپم را بلاک کند و به‌طور خودکار به‌شما اطلاع دهد که کدام یک از تماس‌های دریافتی اسپم یا تبلیغاتی هستند. با Call Blocker: Block spam calls در چند حرکت به‌راحتی تماس‌های مزاحم را بلاک کنید.

10- YouMail

اپ YouMail یکی دیگر از برنامه‌های جالب برای iOS است که می‌تواند تماس‌ها را بلاک کند. این برنامه جایگزین ویس‌میل تصویری پیش‌فرض آیفون می‌شود. یکی از ویژگی‌های خوب این برنامه آن است که می‌تواند زمان دریافت تماس‌های تبلیغاتی یا اسپم آن‌ها را با پیام "این شماره خارج از سرویس است" بلاک کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟