چگونه پنل‌های گوشی سامسونگ اج را به سایر گوشیهای اندروید اضافه کنیم
گوشیهای پرچمدار سامسونگ به یک نسخه اصلاح شده اندروید مجهز هستند. سامسونگ تعدادی اپلیکیشن اختصاصی را روی این دستگاهها نصب کرده است و با اصلاح اندروید قابلیتهای اضافی سازگار با سخت افزار دستگاههای خود مثل دکمه Bixby را به آن اضافه کرده است. یک قابلیت معروف در تلفنهای سامسونگ پنل‌ها (Panels) هستند. پنل‌ها معمولا زمانی فعال می‌شوند که شما روی لبه صفحه نمایش یک دستگاه سامسونگ که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند تقه می‌زنید. برای دسترسی به پنل‌های گوشی سامسونگ اج روی سایر گوشیهای اندروید به یک اپلیکیشن خاص نیاز دارید.

1606683296_1_0.gif

یک قابلیت معروف در تلفن‌های سامسونگ پنل‌ها (Panels) هستند. پنل‌ها معمولا زمانی فعال می‌شوند که شما روی لبه صفحه نمایش یک دستگاه سامسونگ که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند تقه می‌زنید. به این شكل شما می‌توانید به سرعت به اپلیکیشن‌ها، مخاطبین و تنظیمات دسترسی داشته باشید. در ادامه با روش اضافه کردن پنل‌های سامسونگ اج به سایر گوشی‌های اندروید آشنا خواهید شد.

برای دسترسی به پنل‌های سامسونگ اج روی یک تلفن اندروید دیگر، شما باید یک اپلیکیشن به نام Edge Actions را نصب کنید. این یک اپلیکیشن رایگان است که در صورتی که تمایل داشته باشید از قابلیت‌های اضافی آن استفاده کنید باید 5 دلار بپردازید.

ابتدا Edge Action را از پلی استور گوگل دانلود کرده و آن را روی گوشی خود اجرا کنید. شما می‌توانید این اپلیکیشن را در کنار تقريبا هر اپلیکیشن لانچر دیگری که قبلا نصب کرده‌اید اجرا کنید. بعد از اجرای این اپلیکیشن و اعطای مجوز دسترسی به آن، شما یک پنل را مشاهده خواهید کرد که به گوشه سمت راست صفحه نمایش شما اضافه شده است.

برای فعال کردن این پنل تنها کافی است که روی نوار باریکی که مشاهده می‌کنید تقه بزنید تا محتوای این پنل ظاهر شود. صفحات اضافی دیگری در این پنل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به اپلیکیشن‌ها، لیست مخاطبین، تنظیمات سریع، تقویم، ماشين حساب و چند ابزار اضافی دیگر دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید از داخل Edge Actions ترتیب نمایش پنل‌ها را تغییر دهید. برای انجام این کار اپلیکیشن را باز کرده و روی Edge Manage تقه بزنید. این کار شما را به صفحه‌ای منتقل می‌کند که پنل‌های مختلف موجود در این اپلیکیشن را نمایش می‌دهد. برای مرتب كردن این پنل‌ها آنها را به جای مورد نظر کشیده و رها کنید.

از آنجا که این اپلیکیشن برای کار روی تمام گوشی‌ها در نظر گرفته شده است، و انواع مختلفی از تلفن‌ها با اندازه صفحه‌ نمایش‌های متفاوت وجود دارد، ممکن است لازم باشد تا شما ضخامت این نوار پنل را تنظیم کنید. برای این کار اپلیکیشن را باز کرده و روی گزينه Handle Settings تقه بزنید. در اینجا شما می‌توانید انتخاب کنید که این نوار پنل در کدام سمت صفحه نمایش قرار بگيرد و همچنین رنگ، طول و عرض و میزان شفافيت آن را تغییر دهید.

یک گزینه Offset نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد میزان فاصله این نوار از لبه صفحه را مشخص کنید. اما اگر این نوار قادر به تشخیص لبه گوشی شما نباشد به طور خودکار به لبه می‌چسبد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟