Razer Phone 2
Razer Phone 2 جدیدترین پرچمدار گوشی‌های Razer
هنوز یک سال از معرفی گوشی اصلی Razer نگذشته است که مدیر عامل این شرکت به طور رسمی‌ از تلفن هوشمند جدید Razer Phone 2 رونمایی کرد. این دستگاه را نمی‌توان یک محصول کاملا متفاوت و جدید از Razer در نظر گرفت، اما خیلی از مشکلات نمونه اصلی این گوشی در این مدل جدید برطرف شده و به برخی از خواسته‌های اصلی طرفداران این برند عمل شده است.

1606683296_1_0.gif

تمرکز اصلی شرکت Razer ارائه یک تلفن پرچمدار و یک تلفن مخصوص بازی در قالب یک محصول واحد بود. صرف نظر از این که شما تا چه اندازه به بازی بها می‌دهید، شکی نیست که سخت افزار Razer برای بازی موبایل عالی است. با Razer Phone 2 علاوه بر این که شما یک گوشی مخصوص بازی قدرتمند را در اختیار خواهید داشت، همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک تلفن هوشمند توانمند برای کارهای روزمره خود استفاده کنید.

مشخصات پایه Razer Phone 2 همان مقادیر یکسان 8 گیگابایت حافظه رم و 64 گيگابايت فضای ذخيره سازی است، اما از یک پردازنده قدرتمندتر Snapdragon 845 نیرو می‌گیرد. همچنین Razer با استفاده از یک سیستم خنک کننده بهتر به نام vapor chamber بهترین عملکرد ممکن را فراهم کرده است به طوری که نتایج آزمايشات نشان می‌دهد که سیستم خنک کننده Razer Phone 2 حتی از OnePlus 6 هم بهتر عمل می‌کند.

در بخش نرم افزار، Razer برخی قابلیت‌های جديد را اضافه کرده است. Razer Cortex که بخش معروفی از نرم افزار Razer برای کامپیوترهای شخصی است به Razer Phone 2 نیز اضافه شده است. این ابزار بازی‌هایی که برای تلفن بهینه سازی شده‌اند و آنهایی که در آزمايشات آنها بهترین امتیاز را کسب کرده‌اند را به کاربران بپیشنهاد می‌دهد. بازیکنان نیز این امکان را خواهند داشت تا از طریق این نرم افزار به یک دیگر پیشنهاد دهند. همچنین Razer اعلام کرده است که مشغول کار با توسعه دهندگانی از PUBG Mobile است تا Razer Phone 2 را برای بازی‌های مطرح بهینه سازی کند. در مورد سیستم عامل آن نیز باید بگوییم که متاسفانه این تلفن به جای Android 9 Pie نسخه قدیمی‌تر Android 8.1 Oreo را اجرا می‌کند.

Razer Phone 2 نیز همان باتری ظرفیت بالای 4000 میلی آمپر ساعت را حفظ کرده است که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود، با این تفاوت که این بار Razer از طریق صفحه شیشه‌ای پشت این گوشی امکان شارژ بی‌سیم را نیز فراهم کرده است. این شرکت همچنین شارژر بی‌سیم اختصاصی خود را عرضه کرده است که به افکت‌های نورپردازی Chroma LED داخلی مجهز است. لوگوی Razer نیز به این افکت‌های Chroma مجهز شده است و با امکان سفارشی سازی کامل آن شما می‌توانید پیغام‌های اطلاع رسانی ورودی خود را نیز با افکت‌های نوری مشخص کنید. اما همچنان خبری از جک هدفن در این دستگاه نیست.

پیشرفت‌های چشمگير دیگری نیز در Razer Phone 2 صورت گرفته است. این تلفن جدید همچنان که بلندگوهای سطح رویی را حفظ کرده است حالا از قابلیت ضد آب IP67 نیز برخوردار شده است. به لطف تقویت کننده‌های مستقل برای هر بلندگو، صدای توليد شده در این تلفن بلندتر شده و به 103 دسی بل رسیده است. نمایشگر 120 هرتز آن این بار 50% درخشان‌تر و در حال حاضر به 580 nits رسیده است.

دوربين‌های این تلفن نیز ارتقا پیدا کرده است. Razer Phone 2 به یک سیستم دوربين دوگانه جدید مجهز شده است که شامل یک سنسور زاویه پهن 12 مگاپیکسل OIS و یک لنز 2x  تله فوتو 13 مگاپیکسلی می‌شود. هر دوی آنها سنسورهای IMX هستند و یک دوربين سلفی Full HD نیز جلوی این تلفن تعبیه شده است. Razer یک حالت پرتره، پانورامای بهتر و یک حالت زیباسازی جدید را نیز اضافه کرده است. همچنین عکسبرداری در محیط کم نور نیز بهبود پیدا کرده است.

با تمام ویژگی‌هایی که Razer Phone 2 با خود به همراه آورده است اما کمی‌ گران‌قيمت به نظر می‌رسد و قرار است با قیمت 799 دلار وارد بازار شود. هر چند هنوز هم از سایر پرچمداران مطرح ارزان‌تر است. در حال حاضر تنها امکان پیش خرید این تلفن وجود دارد و هنوز تاریخ مشخصی برای ورود آن به بازار مشخص نشده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟