اگر دوست دارید فونت یک اپلیکیشن را تغییر دهید
چگونه روی آیفون و آپید فونت‌های دلخواه خود را نصب کنید
اگر آیفون یا آپید دارید آیا می‌دانستید که این دستگاه‌ها امکان نصب و نمایش فونت‌های مختلف را دارند؟ با این‌که نمی‌توانید فونت استفاده شده در داخل خودِ سیستم‌عامل را تغییر دهید اما می‌توانید در داخل اپ‌های غیر سیستمی مانند مایکروسافت آفیس، آی‌ورک و ادوبی سی‌سی از فونت‌های سفارشی استفاده کنید.

1606683296_1_0.gif

برای انجام این کار کافی است فونت موردنظرتان را دانلود و نصب کنید و سپس آن‌را در داخل اپ مربوطه انتخاب کنید. اگر تمایل به استفاده از این فونت‌ها دارید مطلب زیر را دنبال کنید.

چگونه روی آیفون و آیپد فونت‌های دلخواه نصب کنیم

1- ابتدا، اپ رایگان iFont را دانلود و نصب کنید تا به‌راحتی قادر به نصب فونت‌ها باشید.

2- سپس، فونت موردنظرتان را دانلود کنید. می‌توانید در داخل مرورگر سری به‌سایت دانلود فونت (مانند این سایت) بزنید. بعد از آن و بعد از انتخاب فونت دلخواه دکمه Download را انتخاب کنید. اگر گزینه Open in iFont نمایش داده شد آن‌را لمس کنید یا به مسیر More  > Copy to iFont بروید تا از منوی اشتراک‌گذاری آن‌را باز کنید.

3- آی‌فونت بعد از باز شدن به شما اعلان می‌کند که محتویات فایل دانلود شده را انتخاب کنید. در صورت تمایل، می‌توانید تیک فایل‌های مرتبط با آن مانند توافق‌نامه‌های مربوط به مجوز و تصاویر کاور را بردارید. فونت‌ها در بالای صفحه در فرمت‌های OTF یا TTF ظاهر می‌شوند. گزینه Import to iFont را لمس کنید.

4- در پایین صفحه زبانه Files را لمس کنید. تمام فونت‌هایی که داخل اپ وارد کردید را مشاهده خواهید کرد. در کنار هر کدام از آن‌ها کلید Install را می‌بینید. کافی است آن‌ها را لمس کنید.

5- دستگاه آیفون به‌شما هشدار می‌دهد که اپ برای نمایش پروفایل پیکربندی قصد باز کردن Settings را دارد. این فرآیند کاملا طبیعی است. روی Allow کلیک کنید.

6- در صفحه Install Profile دکمه Install را لمس و سپس کد عبور را وارد کنید. پیام It's now signed ظاهر می‌شود. بار دیگر Install را لمس کنید و سپس Done را انتخاب کنید.

7- فونت شما نصب و آماده استفاده است. کافی است در اپلیکیشن موردنظرتان لیست فونت‌ها را مشاهده کنید. اگر فونت تازه نصب شده را نمی‌بینید احتمالا آن اپ خاص از فونت‌های سفارشی پشتیبانی نمی‌کند.

8- اگر در آینده قصد حذف یکی از فونت‌ها را داشتید به‌مسیر Settings > General > Profiles بروید. روی فونتی که می‌خواهید پاک کنید تقه بزنید و گزینه Remove Profile را انتخاب کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟