یک روش عالی برای وب‌گردی در آیفون
با این ترفند از داخل مرورگر گوشی آیفون به گذرواژه سایت‌ها دسترسی داشته باشید
آیا می‌دانستید که می‌توانید با سینک کردن منیجرهای گذارواژه با تمام مرورگرهایی که روی گوشی آیفون استفاده می‌کنید در هر زمان به تمام گذرواژه‌های‌تان دسترسی داشته باشید؟ برای آشنایی با این ترفند با ما همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

گوشی آیفون از ویژگی بهره می‌برد که به‌کمک آن می‌توانید از داخل هر مرورگری که استفاده می‌کنید به بخش تنظیمات گوشی دسترسی داشته باشید. فرض کنید در حال کار با مرورگر کروم هستید و به‌هر دلیلی نیاز به گذرواژه‌های مربوط به دسترسی به یک سایت خاص دارید. به‌کمک این ویژگی می‌توانید این کار را بدون نیاز به‌استفاده از هیچ اپلیکیشن ثالثی انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با این ترفند مطلب زیر را مطالعه کنید.

چگونه از داخل مرورگرهای آیفون به منیجر گذرواژه‌ها دسترسی داشته باشیم

روش انجام این کار بسیار ساده است و با دسترسی به‌برخی از تنظیمات میان‌بر از پیش تعبیه شده در آیفون می‌توانید هر منیجر گذرواژه‌ای را فعال کنید:

مرحله 1- برای شروع، روی علامت فلش که در بالای مرورگر قرار دارد کلیک کنید. صفحه تنظیمات برای شما ظاهر می‌شود. با دیدن این صفحه گزینه "more" را لمس کنید.

مرحله 2- در این بخش، لیست گزینه‌ها روی صفحه ظاهر می‌شود و می‌توانید نام منیجر گذرواژه‌‌ای (به‌عنوان مثال، در این مطلب از اپ LastPass استفاده شده است) که نصب کرده‌اید را مشاهده کنید. به‌صورت پیش‌فرض این گزینه غیرفعال است.

مرحله 3- با کشیدن آن به‌سمت راست فعال‌اش کنید. با این کار Last Pass روی مرورگری که استفاده می‌کنید فعال می‌شود. در نتیجه می‌توانید به تمام گذرواژه‌های ذخیره شده در این برنامه از طریق مرورگر دسترسی داشته باشید.

مرحله 4- حتی می‌توانید با لمس علامت فلشی که در بالای صفحه قرار دارد تمام وبسایت‌های ذخیره شده در LastPass را هم مشاهده کنید.

مرحله 5- برای دسترسی به سایت موردنظرتان کافی است روی نام ذخیره شده آن در LastPass کلیک کنید تا به‌طور پیش‌فرض گذرواژه مربوط به‌آن در کادر مربوطه وارد شود.

مرحله 6- کار تمام شد! از حالا به‌بعد LastPass با مرورگری که روی گوشی دارید کاملا سازگاری خواهد داشت و می‌توانید از هر مکانی در داخل مرورگر به‌آن دسترسی داشته باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟