اگر عاشق تغییر چهره هوم اسکرین گوشی خود هستید
با 10 راه‌انداز برتر اندرویدی 2018 آشنا شوید
اگر دوست دارید در سال 2018 ظاهر جدیدی به‌گوشی اندرویدی خود بدهید این مطلب برای شما تهیه شده است. در ادامه بهترین راه‌اندازهای اندروید در سال 2018 به‌شما معرفی می‌شود. با ما همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اندروید تبدیل به محبوب‌ترین پلتفرم در اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها شده است. با انتشار اپ‌های جدید در زمینه‌های گوناگون، هر روز شاهد کارایی و کارآمدی بیشتر این سیستم‌عامل هستیم. بازار اپ‌های اندروید شامل برنامه‌های متنوعی است که سلایق همه کاربران آن‌را در نظر می‌گیرد. با این‌حال، هیچ‌کس نمی‌تواند تمام اپ‌های موجود را تست و بررسی کند تا با کیفیت آن‌ها آشنا شود. اما می‌توان از روی نظرات کاربران و تعداد دفعات دانلود آن‌ها پی به کیفیت این برنامه‌ها برد. 

یکی از دسته‌بندی‌های موجود برای اپ‌های اندروید شامل راه‌اندازها می‌شود. راه‌اندازها به‌طور کامل جایگزین UI هوم اسکرین می‌شوند و به‌دلیل تغییر کامل ظاهر گوشی محبوبیت زیادی بین کاربران این سیستم‌عامل پیدا کرده‌اند. در این مطلب شما را با بهترین راه‌اندازهای اندرویدی سال 2018 آشنا می‌کنیم.

 

1- Nova Launcher

هر وقت صحبت از بهترین اپ‌های راه‌انداز می‌شود نمی‌توان از کنار Nova Launcher به‌سادگی عبور کرد. در واقع، این اپ همواره در صدر لیست بهترین‌ها قرار دارد. دلیل آن‌هم بسیار ساده است، ارائه گزینه‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده شخصی‌سازی به‌کاربران در کنار کارایی حیرت‌انگیز.

2- ADW Launcher 2

این راه‌انداز حرفه‌ای به‌طور رایگان در دسترس است. گزینه‌های متنوع برای شخصی‌سازی این اپ به‌کاربران تجربه لذت‌بخشی می‌دهد. از نظر سرعت و کارایی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد.

3- Action Launcher 3

یک ابزار کاملا متفاوت که ویژگی‌های حیرت‌انگیزی دارد. کاربران می‌توانند تم‌های گوناگون و بسیاری را روی آن نصب کنند و ظاهر کاملا جدیدی به نمایشگر گوشی خود بدهند. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که تمایل دارند به‌همه چیز دسترسی سریع داشته باشند این اپ را حتما تست کنید.

4- Evie Launcher

یکی از نرم‌ترین راه‌اندازهایی که می‌توانید پیدا کنید. پکیج این اپ میزان مصرف باتری توسط آن‌را مشخص می‌کند. این راه‌انداز با ظاهری زیبا مناسب کاربران ساده‌پسند است.

5- Apex Launcher

یکی از کوچک‌ترین راه‌اندازها که تقریبا هر چیزی که یک راه‌انداز حرفه‌ای می‌تواند ارائه کند را در خود دارد. این اپ از نظر ویژگی‌های زیادی که به‌کاربر ارائه می‌کند کاملا منحصر به‌فرد است.

6- ASAP Launcher

یک اپ راه‌انداز زیبا و تمیز که فانکشن‌های زیادی ندارد اما همه ویژگی‌ها را به‌روشی کارآمد ارائه می‌کند. در این اپ خبری از ویژگی‌هایی مانند منوهای سوایپ یا ویجت‌های نمایشگر نیست اما واسط آن بسیار کاربرپسند است.

7- Google Pixel Launcher

جدیدترین نوع راه‌انداز که همه باید آن‌را تست کنند. طراحی این راه‌انداز مبتنی بر UI سیستم‌عامل گوگل پیکسل است که به‌طور ویژه برای دستگاه‌های پیکسل طراحی شده بود.

8- Yahoo Active Launcher

یک راه‌انداز بسیار عالی که کاملا هوشمندانه طراحی شده است. طراحی تمیز و زیبا در کنار رابط حرفه‌ای می‌تواند تبدیل به راه‌انداز تمام وقت شما شود.

9- Buzz Launcher

سلطان تمام راه‌اندازها که می‌تواند از طریق تم‌های متنوعی که در فروشگاه آن وجود دارد کاملا تغییر کند. مطمئن باشید در صورت استفاده از این اپ از قابلیت‌های زیادی که در پکیج آن وجود دارد حیرت‌زده می‌شوید.

10- Launcher 8 WP Style

اگر از طرفداران رابط‌های کاربری ویندوز هستید این اپلیکیشن دستگاه شما را به UI ویندوز تغییر می‌دهد. با این اپ، رفتار و ویژگی‌های این اسمارت‌فون‌ها به ویندوز 8 نزدیک می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟