با گوشی ویوو وای 75 آشنا شوید!
جدیدترین گوشی مقرون به صرفه ویوو معرفی شد + عکس
شرکت ویوو به صورت رسمی از یک گوشی جدید رونمایی کرد که محصولی زیبا، باکیفیت و مقرون به صرفه است. بنابراین تصمیم گرفتیم در یک مقاله کوتاه این اسمارتفون را به شما عزیزان معرفی کنیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

ویوو یکی از شرکت‌های چینی تولید کننده اسمارتفون است که شاید کمتر نام آن را شنیده‌ باشید. ای کمپانی گاها گوشی‌های اندرویدی مقرون به صرفه و بسیار باکیفیت را روانه بازار می‌کند. گوشی ویوو وای 75 (Vivo Y65) دقیقا یکی از همین دسته اسمارتفون‌هاست که به تازگی از روی این شرکت چینی رونمایی شده است.

ویوو وای 75 از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد. وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی 1280 در 720 پیکسل در نظر گرفته شده و نسبت تصویر آن 18 به 9 است. تراشه‌ای که ویوو در این اسمارتفون بکار برده، تراشه هلیو پی 23 مدیاتک خواهد بود که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد.  

رم گوشی ویوو وای 75 ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند و حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایتی است. ویوو وای 75 از یک خشاب سیم کارت هیبریدی بهره‌مند است که کاربران می‌توانند از آن به منظور اتصال همزمان دو سیم کارت در گوشی یا اتصال یک سیم کارت در کنار حافظه جانبی استفاده کنند.

در پنل پشت گوشی مذکور یک اسکنر انگشت بکار رفته است. دوربین اصلی ویوو وای 75 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی است! بنابراین اگر از علاقمندان به عکسبرداری سلفی باشید، بدون تردید گوشی ویوو وای 75 رضایت شما را جلب خواهد کرد.

سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا به صورت پیش فرض روی ویوو وای 75 نصب است و باتری دستگاه ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. شرکت ویوو اشاره داشته که گوشی هوشمند ویوو وای 75 را با قیمت مناسب 240 دلار روانه بازار می‌کند. نظر شما در مورد این اسمارتفون چگونه است؟ 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟